ASi Kalev suuromanik Oliver Kruuda kinnitas
ambitsioonikat plaani hakata välja andma oma ajalehte.
Aastaid Keskerakonda ja Rahvaliitu heldelt toetanud Kruuda ütles, et tema soov on teha kvaliteetset lehte, mis eeldab professionaalsetest tegijatest meeskonda. "No on inimesi, kes on väsinud praegustest ajakirjanduse suundadest, kes ei taha enam ainult negatiivsetest asjadest kirjutada," rääkis ta ning arvas, et kaadriga tal suuri probleeme ei tohiks tulla.
Kruuda: valin lehtedest endale ajakirjanikke "Ajalehtede vahel ilmuvad need suured plagud, kus on kõik töötajate pildid peal. Mul on kõik need seina peale kleebitud. Ma vaatan teile otsa ja tõmban ristikesi, keda ma värbama lähen. Vaatan, palju te palka saate, sest palgaga ma pean teid (ajakirjanikke - toim) niikuinii üle lööma. Ma olen ikka mõelnud, et kui ma juba investeerin, siis tugevatesse tegijatesse."
Kruuda sõnul on tegijatel tulevase projekti kontseptsioon juba olemas, paberilegi pandud ning ootab kinnitamist. "Raamistik on olemas, hästi vahva raamistik on," rääkis Kruuda. "Meil üks töötaja tegi selle, ma ei tahaks praegu veel nimesid mainida."
Tulevase väljaande sisult ei soovinud ta veel saladuseloori kergitada. "Jätame selle praegu lahtiseks. Muidu ma võib-olla petan inimeste ootusi. Ma ei taha neid petta," jäi Kruuda tagasihoidlikuks.
Ostetud ajakirjad leiavad koha ajalehe vahelAjakirjade kohta ütles Kruuda, et need võib ju tulevase ajalehe vahele panna - ühel päeval ühe, teisel päeval teise. "Ega see pabermeedia raha ei too ju kellelegi, toob ainult reklaam," selgitas ta.
Rahanumbritest Kruuda ise veel ei räägi, kuid spetsialistide hinnangul tuleb sellise projekti puhul investeerida ligikaudu 120 miljonit krooni aastas.
Autor: 1706-aripaev
Seotud lood
Aktsiaselts Kalev sõlmis 3. jaanuaril 2007
müügilepingu, millega tal on võimalus omandada osalus trükiteenindusega
tegelevates aktsiaseltsides Uniprint ja Unipress.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.