Saku Õlletehas alustas värbamiskampaaniat,
riputades töökuulutused enda õllepudelitele, teatas firma.
Saku Õlletehas alustas ulatuslikku reklaamikampaaniat sooviga leida ettevõttesse suveperioodiks lisaks vähemalt 60 uut inimest, abiväge vajatakse peamiselt tootmisesse ja ladudesse. Lisaks trükireklaamile ja kuulutustele ühissõidukites, kasutatakse uudse lahendusena töökuulutuste riputamist Saku õlledele. Märtsist kuni juunini on Saku Tumeda, Saku Heleda, Presidendi Pilsneri ja Blondi kaela riputatud spetsiaalsed tööle kutsuvad ’kaelarääkijad’.
”Arvestades pingelist seisu Eesti tööjõuturul, kus isegi kahte töötajat on väga keeruline leida, otsustasime läheneda teemale uudse nurga alt ning võtta kasutusele turunduslikud meetmed. Leidsime, et oma toodete kasutamine reklaamikandjatena on väärt mõte ning tasub proovimist, seda enam, et Saku joogid on ühtlaselt hästi saadaval üle terve Eesti ning kampaania sõnumi levik seeläbi tagatud,” rääkis õlletehase personalijuht Kristiina Siilivask.
Saku meelitab inimesi tööle Eesti suurimas ja vanimas õlletehases, pakkudes tulijatele kohapealset väljaõpet, motiveerivat töötasu, meeldivat kollektiivi ning vahvaid ühisüritusi. Lisaks on soodsad lõunad õlletehase sööklas ning tasuta transport Tallinna ja Kohila inimestele.
”Joogitootmine on sesoonne äri. Ühelt poolt tähendab soe suvi meie jaoks suuremaid müügimahte teisalt aga suureneb hüppeliselt meie vajadus tublide töökäte järele. Et kõrghooajal edukalt toime tulla, peame kevade jooksul leidma piisavalt palju lisa tööjõudu,” rääkis Saku Õlletehase juhatuse esimees Ireneusz Smaga, lisades, et Saku värbamiskampaania väljatöötamisse olid kaasatud lisaks personaliinimestele ka turunduse, kommunikatsiooni ja tootmisüksuste töötajad, sest heade töötajate leidmine on tehase ühine huvi ja vajadus.