Turvafirma Falck korraldab aprillis Eestis
ainulaadse värbamiskampaania, kus igale uuele turvatöötajale makstakse tööle
asumisel preemiana 2000 krooni puhtalt kätte, teatas ettevõte.
"Esmakordselt kasutame värbamise puhul traditsioonilisi müügikampaania võtteid, kus kampaanias osaleja ehk tööle tulija saab mingi lisaväärtuse kaasa. Antud juhul siis 2000 krooni kätte," ütles ASi Falck Eesti turundus-arendusdirektor Silver Lume.
Lume prognoosib kampaaniale "Falck Eesti otsib superstaari töötajaid" sihtgrupi suurt tähelepanu. "Kuna teeme seda esimestena niivõrd suurelt ja kuna meie sõnum on värbamisreklaamides tavatu ning eristuv, peaks see tagama ka edu," selgitas Lume.
Täna hommikul ei osanud Lume veel öelda, kui populaarseks kampaania osutuda võib. "Aga loodame aprilli jooksul endale leida 200 uut töötajat," ütles ta.
Seda, et inimesed vaid esialgse preemia pärast tööle tulevad ja pärast preemia kättesaamist lahkuvad, Lume ei karda.
Kampaania ajaks suurendab Falck ka oma töötajatele makstavat värbamispreemiat. Kontserni töötajatel on iga ametisse soovitatud uue turvatöötaja eest võimalik teenida kuni 3000 krooni.
Falck on Eesti turvaturu liider, kellele kuulub hinnanguliselt 49 protsenti Eesti turvaturust ja 65,1 protsenti Eesti valveteenuste turust. Falck Eesti aastakäive on üle 943 miljoni krooni ja töötajate arv üle 4000. Falckil on üle 38 000 püsikliendi.
Seotud lood
Eesti turvaturu liider Falck Eesti esitleb
täna, 4. oktoobril Tallinnas uut kaubamärki G4S, mida kasutavad kontserni
ettevõtted enam kui sajas riigis.
Tänasest algab Säästumarketi kauplustes
ainulaadne uute töötajate värbamiskampaania, mille raames tuleb müügile üle
poole miljoni töökuulutusega kohukese.
Falcki turvatöötajate asendamine Tallinna
ja Tartu kaubamajas oma valveteenistusega tähendab ettevõttele enam kui
poolesaja uue inimese töölevõtmist.
Turvakontsern Falck valmistab ette avaliku sektori
teenuste uue kaubamärgi – ASi Ühisteenused – alla viimist uue aasta
alguses, teatas firma.
Uue sarja esimene saade!
Elisa Eesti juht Andrus Hiiepuu rõhutab uhiuues sarjas “Juhtides tulevikku”, et suurfirmad liiguvad kestlikkuse suunas ja sellega kujundatakse ümber tööstusharud. Kes pole sellega kaasas, jääb lihtsalt maha.