Hans H Luik kirjutas Ekspressis, et
kroonjuveele on alati raske müüa.
"Mõned asetan sel nädalal siiski letile. Asi on selles, et seal, kuhu oma senist maavillast firmat tahame viia (Leedu, Rumeenia jne), ei vaja minu kolleegid kiiresti sularaha. Kui meil õnnestub mõned ajalehed või portaalid ära osta, siis aktsiavahetuse teel," rääkis Luik.
Luige sõnul pole Ekspressi kirjastus ega laiemalt Ekspress Grupp enam ammu mingi ühemehešõu: "Aeg on kaasata partnereid. Kuna ajalehtedel on tellijate kaudu olemas lojaalsed püsikunded ja mõttekaaslased, siis tärkas meil suurepärane marketingiidee - tellijad, kes soovivad, saavad aktsiaid märkida topelt."
Luik arvab, et uutes internetikeskkondades hakkavad ajalehetoimetused varsti üles riputama videouudislõike ja Mihkel Kärmase taolised multistaarid toodavad nii kirjatööd kui ka pilti. "Kas mäletate, mis nime kandis Kersna ja Kärmase saade ETVs enne, kui "Pealtnägijaks" ristiti? See oli "Õhtune Ekspress"! Loodan, et vihje tulevikusuuna kohta on arusaadav," märkis Luik.
Seotud lood
Suprema ettevõtte rahanduse osakonna
juhataja Aavo Koppel ütles aripaev.ee-le, et Eesti Ekspressi aktsia hind kujunes
arutelude käigus rahvusvaheliste investeerimisfondidega.
Ekspress Grupi omaniku Hans H Luige sõnul
märgiti grupi aktsiaid rohkem, kui neid pakkumisele läks.
Võrdlesin seitset meediakompaniid Ekspress
Grupiga. Kasvu osas on ettevõte kõige sarnasem Schibstedile, küll aga on
Ekspress Schibstedi kõrval väga väike.
Investeerimisportaali tarkinvestor.ee
omanik Kristjan Lepik ütles aripaev.ee-le, et ettevõte on tugev, potentsiaal
geograafiliseks laienemiseks on tugev, atraktiivsus välisfondidele on tugev ja
ka küsitav hind on tugev.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.