Hans H Luik kirjutas Ekspressis, et
kroonjuveele on alati raske müüa.
"Mõned asetan sel nädalal siiski letile. Asi on selles, et seal, kuhu oma senist maavillast firmat tahame viia (Leedu, Rumeenia jne), ei vaja minu kolleegid kiiresti sularaha. Kui meil õnnestub mõned ajalehed või portaalid ära osta, siis aktsiavahetuse teel," rääkis Luik.
Luige sõnul pole Ekspressi kirjastus ega laiemalt Ekspress Grupp enam ammu mingi ühemehešõu: "Aeg on kaasata partnereid. Kuna ajalehtedel on tellijate kaudu olemas lojaalsed püsikunded ja mõttekaaslased, siis tärkas meil suurepärane marketingiidee - tellijad, kes soovivad, saavad aktsiaid märkida topelt."
Luik arvab, et uutes internetikeskkondades hakkavad ajalehetoimetused varsti üles riputama videouudislõike ja Mihkel Kärmase taolised multistaarid toodavad nii kirjatööd kui ka pilti. "Kas mäletate, mis nime kandis Kersna ja Kärmase saade ETVs enne, kui "Pealtnägijaks" ristiti? See oli "Õhtune Ekspress"! Loodan, et vihje tulevikusuuna kohta on arusaadav," märkis Luik.