Finnish Commuter Airlines Oy tegevjuhi
Juhani Pakari sõnul oli lennukite täituvus mullu alla 50%, kuid ettevõte on tänu
väikestele administratiivkuludele endiselt kasumlik ja edukas lennufirma.
"Meie lennukite täituvus jäi mullu alla 50%, kuid me ei planeeri lende vastavalt reisijate arvule, vaid lähtudes kasumlikkusest. Meie administratiivsed kulud on võrreldes teiste lennufirmadega madalamad. Samuti on lennukid uued ning hetkel ei kulu veel nende peale nii palju kui veidi vanemate lennukite peale," märkis Pakari, kes oli uue Tallinn-Helsingi liini avamise suhtes väga optimistlikult meelestatud. "Need lennud sobivad ideaalselt ärikohtingult ärikohtingule sõitmiseks. Meie ootused Tallinn-Helsingi liini osas on kõrged," lisas tegevjuht.
Finncomm Airlines´i kasutavad paljud reisijad tema sõnul ka selleks, et Tallinnast näiteks Helsingisse lennata, et siis edasi juba kaugemale sõita. "Sellest tingituna on teinekord ühel suunal lennuk täis, kuid tagasiteel hõredam," kommenteeris Pakari.
Hetkelt töötab lennufirmas 200 töötajat, kuid seda arvu on plaanis kasvatada 300-ni. "Hetkel on meil peamiselt soomlastest töötajad, kuid eelduseks on ka eesti keele oskus," märkis Pakari.
Aastaks 2008 plaanib Finncomm Airlines käibe kasvatada 90 miljoni euroni.
Seotud lood
Finnairi tütarfirma Aero Airlines teeb
viimase lennu Tallinn-Helsingi liinil 6. jaanuaril.
Taani noor ettevõtja, 13 aastaga 17 firmat
asutanud Martin Thorborg soovitab kõigil äri teha avatult, sest nii on võimalik
jõuda õigete lahendusteni.
Kuna Helsingi ja Tallinna vahel lendaval
Soome lennukompaniil Finncomm Airlines on probleeme tööjõuga, siis jäi täna
Helsingist Tallinna suunduv lend ära.
Alates aprilli algusest on võimalik
Tallinnast Helsingisse ja tagasi lennata juba uue Finncomm Airlinesi lennukiga.
Piletihinnad algavad 675 kroonist, mis on hetkel odavaim piletihind sellel
suunal.
Igal aastal saab mitukümmend tuleõnnetust alguse hooletust tuletööst. Kõige sagedamini tuleb seda ette ehitusobjektidel ja töökodades – keevitustööde käigus ei märka inimene enda ümber materjali, mis võib kiirelt süttida. Tuletööde tegemisel on teadmatus suur ja nõudeid eiratakse, kuigi paljudele ettevõtetele on koolitus kohustuslik.