• OMX Baltic0,22%269,88
  • OMX Riga1,73%886
  • OMX Tallinn0,04%1 730,19
  • OMX Vilnius0,37%1 044,41
  • S&P 500−0,04%5 982,83
  • DOW 30−0,03%43 946,59
  • Nasdaq −0,06%19 220,01
  • FTSE 1000,47%8 068,06
  • Nikkei 225−0,48%38 535,7
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%104,82
  • OMX Baltic0,22%269,88
  • OMX Riga1,73%886
  • OMX Tallinn0,04%1 730,19
  • OMX Vilnius0,37%1 044,41
  • S&P 500−0,04%5 982,83
  • DOW 30−0,03%43 946,59
  • Nasdaq −0,06%19 220,01
  • FTSE 1000,47%8 068,06
  • Nikkei 225−0,48%38 535,7
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%104,82
  • 30.03.07, 14:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

BMW hakkab India turu tarbeks autosid tootma

Saksa autotootja BMW avas esimese tehase Chennai linnas Indias.
Tehases hakatakse maailma rahvarikkaima riigi turu jaoks kokku panema 3.- ja 5.-seeria mudeleid, kirjutas BBC.
Tänu sellele, et sõidukid pannakse kokku Indias, pääseb BMW sealsest 60% impordimaksust, mida tuleb maksta kõigi väljaspool riiki toodetavate autode pealt.
Alguses plaanitakse toota 1 700 masinat aastas. Nõudluse kasvades aga suudaks tehas aastaga kokku panna kuni 10 000 BMW-d.
Suurimaks rivaaliks on BMWl ning luksusmasinate turuliidriks Indias on Mercedes Benz, kes müüb aastas umbes 2 000 autot. Mercedes-Benzi tehas on Indias juba alates 1993. aastast.
BMW näeb enda jaoks Indias aga tohutut kasvpotentsiaali. Kui 2000. aastal omas isiklikku autot 1000 elanikust iga viies, siis aastaks 2010. on see arv juba poole suurem.

Seotud lood

Uudised
  • 01.08.07, 14:34
Kallis euro sööb BMW kasumit
BMW kasum langes möödunud kvartalis 14%. Ettevõte ajab süü kalli euro ja uute mudelite arenduskulude kaela.
  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.24, 15:51
Rail Balticu hetkeseis: milliseid jaamu ehitatakse ja millal need valmivad
Rail Balticu Ülemiste terminali ehitustööd käivad: mitmed töövõtjad on juba kaasatud ja õige pea kuulutatakse välja veel neli hanget. Peagi alustatakse jalakäijate rõõmuks ka T1st Ülemiste Keskuseni viiva tunneli ehitamisega.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele