Balti Inverteerinute Grupi Pank muudab
SMS-kiirlaenude väljastamise senisest turvalisemaks, lisades teenusele
laenuvõtja isiku tuvastamiseks täiendavaid protseduure, teatas ettevõte.
BIGi turundus- ja müügivaldkonna juhi Kaido Saare sõnul lisab BIG SMS-laenu teenusele vajaduse laenuvõtjal end eelnevalt interneti teel või BIGi esinduses registreerida. “Muudatuse eesmärk on suurendada SMS-laenude väljastamise turvalisust. Uue süsteemi loodame käivitada järgmisel nädalal,” lausus Saar.
Uue turvalisema toote rakendamiseni on BIG-i SMS-laenu teenus häiritud. Muudatuste sisseviimise perioodil saavad SMS-laenu teenusest huvitatud laenu taotleda BIGi esindustes või internetikeskkonnas www.big.ee. Täpsem info telefonil 1333.
BIG hakkas SMS-laene pakkuma eelmise aasta detsembris. Hetkel moodustab SMS-laenude maht BIGi laenuportfellist veidi üle 1 protsendi.
SMS-laene pakuvad Eestis lisaks BIGile veel 6 erinevat äriühingut, krediidiasutusena tegutseb ainsana BIG.
Balti Investeeringute Grupi Pank on Eesti kapitalil põhinev pank, mis on Baltimaades universaalpankade ja liisingfirmade järel suurim spetsialiseerunud laenuandja eraisikutele ja ettevõtetele. BIGi eesmärk on pakkuda nii era- kui ka äriklientidele kiiret, tähelepanelikku ning paindlikku laenuteenust.
2006. aasta lõpu seisuga oli BIGil Eestis ja Lätis kokku 44 000 aktiivset kliendilepingut. BIG annab tööd kokku 260-le inimesele. BIGi võlakirjad on noteeritud Tallinna Börsil.
Seotud lood
Eesti tarbija võib varsti oma pakiliste
vajaduste katteks taotleda tarbimislaenu mis tahes ELi riigist, kus aga
tingimused soodsamad.
Soome väikelaenukeskus nõuab kiirlaene
välja andvatelt firmadelt 1. maiks kodulehele selgitava kirje lisamist, mida
teha, kui klient ei ole võimeline laenu õigel ajal tagasi maksma.
Maksude koosseis muutub veel ja maksumäärad lähevad kõrgemaks – selle peale võib mürki võtta, arvab raamatupidamisbüroo Vesiir asutaja ja juht Enno Lepvalts.