Google kavatseb hakata konkureerima
traditsiooniliste reklaamikanalitega, pakkudes koostöös Clear Channeliga müüa
raadioreklaami eetriaega.
Uue lepinguga annab Google viis protsenti reklaami mahust Clear Channelile, mis on USA suurim raadiojaamade võrgustik, kirjutas Rootsi majandusportaal di.se.
"See annab meile ligipääsu kõige kuumemale müügiorganisatsioonile maailmas," ütles Clear Channeli juht John Hogan New York Timesile.
Koostöö raames saavad Google'i kliendid aega Clear Channeli raadiojaamades. Google saab sellega ligipääsu Clear Channeli eetri magusaimatele aegadele.
Leping Clear Channeliga viitab sellele, et Google kavatseb haarata kogu traditsioonilise reklaamimeedia. Varem on Google näiteks sõlminud lepinguid ajalehtedega, kuhu vaba ruumi korral Google'i klientide reklaami pannakse.
Seotud lood
Grupp meediaettevõtteid süüdistab
internetigiganti Google'it tulu lõikamises filmipiraatlusest.
Google sõlmis oma ajaloo suurima
ostutehingu, makstes DoubleClicki eest 3,1 miljardit dollarit. Summa ületab
peaaegu kahekordselt eelmisel aastal samuti Google'i poolt ostetud YouTube'i
eest makstu.
Google teatas eile, et hakkab müüma
online-tarkvara paketti, mille hulka kuuluvad e-post, tekstitöötlus- ja
tabelarvutusprogramm ning kalender.
Online-oksjonipidaja eBay teatas,
et on valmis edastama oksjoniteateid 2300 raadiojaamas USAs, varsti lisanduvad
ka reklaamid kaabel-TVs.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.