Google sõlmis oma ajaloo suurima
ostutehingu, makstes DoubleClicki eest 3,1 miljardit dollarit. Summa ületab
peaaegu kahekordselt eelmisel aastal samuti Google'i poolt ostetud YouTube'i
eest makstu.
Google nõustus nii palju maksma ilmselt seepärast, et napsata DoubleClick Microsofti eest, kes seda reklaamifirmat samuti himustas. Google'i jaoks on DoubleClicki ost veel üheks sammuks muutumaks vaid otsingumootorifirmast mitmekesiseks ning võimsaks reklaamimaailma tegijaks, vahendas New York Times.
DoubleClick on keskendunud reklaamide näitamiseks mõeldud tarkvara arendamisele. Ettevõtte klientideks on muuhulgas Microsoft, Coca-Cola, General Motors, Motorola, Nike, Carlsberg jne. Erinevalt paljudest teistest internetiärile keskendunud börsifirmadest õnnestus DoubleClickil internetimulli lõhkemine edukalt üle elada.
Arvutikasutajatele tähendab DoubleClicki ja Google'i ühendamine ilmselt veelgi enam reklaami, sest ühendades kahe gigandi andmebaasid on võimalik pakkuda konkreetsele kasutajale enam huvipakkuvaid tooteid.
Seotud lood
Lisaks sellele, et Google Earthi kasutajad
saavad uurida satelliit- ja aerofotosid erinevate Maa piirkondade kohta, on neil
tulevikus võimalik kuulata ka vastavale piirkonnale iseloomulikke heliklippe,
vahendas New Scientist.
Venelastele raudteetransport,
hispaanlastele tango. Rootslased tahavad Converse ketse ja moeblogi. Aga
tšehhidel on millegipärast meelel kaksikud.
Üha võimsamaks muutuv internetihiiglane
teab meist rohkem, kui me seda arvatagi oskame. Küsimus on, kas me saame teda
kõigi nende andmetega usaldada?
Google kavatseb hakata konkureerima
traditsiooniliste reklaamikanalitega, pakkudes koostöös Clear Channeliga müüa
raadioreklaami eetriaega.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.