Google sõlmis oma ajaloo suurima
ostutehingu, makstes DoubleClicki eest 3,1 miljardit dollarit. Summa ületab
peaaegu kahekordselt eelmisel aastal samuti Google'i poolt ostetud YouTube'i
eest makstu.
Google nõustus nii palju maksma ilmselt seepärast, et napsata DoubleClick Microsofti eest, kes seda reklaamifirmat samuti himustas. Google'i jaoks on DoubleClicki ost veel üheks sammuks muutumaks vaid otsingumootorifirmast mitmekesiseks ning võimsaks reklaamimaailma tegijaks, vahendas New York Times.
DoubleClick on keskendunud reklaamide näitamiseks mõeldud tarkvara arendamisele. Ettevõtte klientideks on muuhulgas Microsoft, Coca-Cola, General Motors, Motorola, Nike, Carlsberg jne. Erinevalt paljudest teistest internetiärile keskendunud börsifirmadest õnnestus DoubleClickil internetimulli lõhkemine edukalt üle elada.
Arvutikasutajatele tähendab DoubleClicki ja Google'i ühendamine ilmselt veelgi enam reklaami, sest ühendades kahe gigandi andmebaasid on võimalik pakkuda konkreetsele kasutajale enam huvipakkuvaid tooteid.