Saku Õlletehas müüs tänavu esimese
kvartalis kokku ligi 21 miljonit liitrit jooke, mis on ligi 33% rohkem kui
möödunud aasta samal perioodil, teatas firma börsile.
"On hea meel tõdeda, et Saku Õlletehase müügimahu kasv oli esimeses kvartalis turu suurim,” ütles õlletehase juhatuse esimees Ireneusz Smaga. Müügimahtude kasvu tagamaid kommenteerides ütles Smaga, et lisaks olemasolevate toodete edukale müügile on Saku aasta algusest saadik turule toonud juba 8 tooteuuendust, millest enamus on tänaseks tarbijate poolt väga hästi vastu võetud.
Lõviosa kasvust tuli vee ning siidri ja long drink'ide kategooriast, õllemüügi mahtude kasv oli kõige tagasihoidlikum.
Teise kvartali müügimahtude kujunemist kommenteerides ütles Smaga, et suureks müügihitiks tõotab kujuneda eelmisel nädalal koos uue korporatiivlogoga lansseeritud väike Saku Originaal, mille vilistav sõrmuskork on tarbijates juba tänaseks palju elevust tekitanud.
Seotud lood
Saku õlletehas vahetab viie kuu jooksul
välja kogu oma korporatiividentiteeti ja toob turule uue Originaali.
Saku Õlletehase nõukogu liige Genovaite
Ravinskiene soovib ennetähtaegselt ettevõtte nõukogu liikme kohalt tagasi
astuda, teatas firma börsile.
Saku Õlletehas on lõpuks välja töötanud
toote, mis sobib ka soomlastele. Märtsis turule tulnud Saku Kuld on saanud
üllatavalt hea vastuvõtu.
Saku Õlletehas tähistas eile Estonia
kammersaalis uue logo kasutusele võtmist ja esitles uut firmastiili, mis
väljendab väärilist uut ajastut Saku ajaloos.
Uue sarja esimene saade!
Elisa Eesti juht Andrus Hiiepuu rõhutab uhiuues sarjas “Juhtides tulevikku”, et suurfirmad liiguvad kestlikkuse suunas ja sellega kujundatakse ümber tööstusharud. Kes pole sellega kaasas, jääb lihtsalt maha.