Lisaks turvatöötajatele on täna hommikust
alates 24 tundi reageerimisvalmis rühm eriettevalmistuse saanud mehi, kelle seas
on ka mitmeid juhte, kes tavapäraselt välitööd enam ei tee.
Falckist kommenteeriti aripaev.ee-le, et nende hulgas on näiteks kontserni sisejulgeoleku direktor Veiko Kulla, Falck Pääste juhataja Urmas Piir, Falck Eesti sisekontrolli osakonna juhataja Rain Pent, teenindusdirektor Margus Kolumbus, personalijuht Valdur Peebo, juhtimiskeskuse juhataja Margus Alamets, kolm mehitatud valve grupi ülemat Meelis Keldrema, Üllar Jürgenson ja Villu Õun, neli teenistusjuhti Janec Mururand, Neeme Abner, Kaido Kalamets ja Raido Sepp, Rapla ja Harju esinduse juhatajad Marko Saar ja Eero Liivandi ning lisaks 13 turvajuhti.
Seotud lood
Eesti turvaturu liider Falck Eesti esitleb
täna, 4. oktoobril Tallinnas uut kaubamärki G4S, mida kasutavad kontserni
ettevõtted enam kui sajas riigis.
Falcki turvatöötajate asendamine Tallinna
ja Tartu kaubamajas oma valveteenistusega tähendab ettevõttele enam kui
poolesaja uue inimese töölevõtmist.
Endise Falcki (nüüd G4S) üks suuromanikke
Urmas Sõõrumma leiab, et politsei ei peaks tegelema parkimiskontrolöri
tööülesannetega.
Reformierakondlasest Riigikogu liige Meelis
Atonen käis eelmisel nädalal politsei korraldatud abipolitseiniku koolitusel ja
on täna valmis kohe appi minema, kui see peaks vajalik olema.
Tallinna Lennujaam tahab saavutada süsinikuneutraalsuse järgmisel ja kliimaneutraalsuse 2030. aastal. Neist viimane eesmärk on Tallinna Lennujaama finantsjuhi ja juhatuse liikme Anneli Turkini sõnul ambitsioonikas ja väljakutsuv, sest kõiki tehnoloogiaid selle saavutamiseks veel olemas ei ole.