• OMX Baltic−0,05%272,79
  • OMX Riga−0,15%874,26
  • OMX Tallinn−0,46%1 752,26
  • OMX Vilnius−0,1%1 048,12
  • S&P 5000,38%5 995,54
  • DOW 300,59%43 988,99
  • Nasdaq 0,09%19 286,78
  • FTSE 100−0,84%8 072,39
  • Nikkei 2250,3%39 500,37
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%104,63
  • OMX Baltic−0,05%272,79
  • OMX Riga−0,15%874,26
  • OMX Tallinn−0,46%1 752,26
  • OMX Vilnius−0,1%1 048,12
  • S&P 5000,38%5 995,54
  • DOW 300,59%43 988,99
  • Nasdaq 0,09%19 286,78
  • FTSE 100−0,84%8 072,39
  • Nikkei 2250,3%39 500,37
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%104,63
  • 11.05.07, 14:41
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinna–Tartu maantee saab neli sõidurada hiljemalt kolme aasta pärast

Majandusminister Juhan Parts ütles täna, et Tallinna–Tartu maantee lõik pealinnast Koseni ehitatakse täies ulatuses neljarajaliseks hiljemalt 2011. aastaks.
Samuti on valitsusel kavas alustada neljarajalise trassi ehitust edasi kuni Mäoni.
„Valitsusel on kavas jätkata Tallinna–Tartu maantee ehitamist neljarajaliseks ja ehitada hiljemalt 2011. aastaks välja neljarajaline tee Tallinnast Koseni,” ütles minister Parts Jüri Gümnaasiumi aulas Maanteeameti pressikonverentsi avakõnes. „Samuti plaanime me Tartu ringtee ja Mäo uue liiklussõlme väljaehitamist ning Kose–Mäo lõigu neljarajaliseks ehitamise alustamist.”
Lisaks valitsuse tegevusprogrammis ära märgitud olulisemate teede remondile on plaanis arendada ka Tallinna–Pärnu ja Tallinna–Narva maanteed ning Tallinna ringtee ja teha vajalikke teetöid väiksematel teedel. Samuti on kavas laiendada jalgrattateede rajamist ja suurendada riigimaanteede tolmutõrje vahendeid, et muuta tolmuvabaks kõik suurema liiklusintensiivsusega riigimaanteed.
„Tolmavate kruusateede ehitamine kattega teedeks on ka meie tänaseid rahastamisvõimalusi arvestades võimalik palju suuremal määral kui seda tegelikult tehakse. On vaja tahtmist ja vastavat teehoiu poliitikat,” ütles minister Parts.
Maanteeameti kevadise konverentsi “2007. aasta suuremad teetööd” põhiteema on Vaida–Aruvalla liiklussõlmede projekti tutvustus ja ehitustööde algus. Samuti antakse seal ülevaade Tallinna–Tartu–Võru–Luhamaa maantee arengu hetkeseisust ning räägitakse teetöödest tingitud liikluskorralduse muudatustest riigimaanteedel.

Seotud lood

Uudised
  • 11.05.07, 14:30
Parts: Saaremaa sild tuleb aastaks 2015
Majandus- ja kommunikatsiooniminister Juhan Parts ütles täna, et valitsusel on kavas rajada Saaremaa püsiühendus aastaks 2015.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 17:51
Raamatupidamisfirma omanik: maksupidu käib edasi ja tuure tõmmatakse pealegi
Maksude koosseis muutub veel ja maksumäärad lähevad kõrgemaks – selle peale võib mürki võtta, arvab raamatupidamisbüroo Vesiir asutaja ja juht Enno Lepvalts.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele