Kalev asutas uue 100-protsendiliselt
Kalevile kuuluva tütarettevõtte, mis võtab üle Kalevi kontserni kuuluvate
meediaettevõtte funktsioonid.
Asutatud AS Kalev Meedia on Kalevi meedia valdkonna tütarettevõtja, mis koondab kirjastustegevuse juhtimise ja arendamise, teatas ettevõte börsile. Kalev Meedia võtab üle Inreko Pressi ja Olliwoodi poolt välja antavad kirjastusväljaanded Ärielu, Sporditäht, Just, Basket ja Muumi. Uude tütarettevõtjasse tuuakse ka tulevikus omandatavad või arendatavad meediatooted.
Andmed asutatud tütarettevõtja kohta:
AS Kalev Meedia
Omanik: 100% AS KalevAktsiakapitali suurus: 400 000 krooni, mis jaguneb 40 000 aktsiaks. Aktsia nimiväärtus on 10 krooni.Põhitegevusala: meedia, ajakirjade väljaandmine
AS-i Kalev Meedia juhtorganitesse kuuluvad:
Nõukogu liikmed:
Alar Pink - AS Kalev turundusdirektor alates 2001 aastast. AS-i Kalev Chocolate Factory, AS-i Kalev Jõhvi Tootmine ja AS-i Vilma juhatuse liige.
Andres Rannamäe - Alates 2004 aasta augustist AS-is Kalev strateegia ja organisatsiooni arengu direktor. Enne AS-i Kalev tööle asumist oli ta EestiHaigekassa juhatuse liige. Aktsiaseltside Kalev Chocolate Factory, KalevJõhvi Tootmine ja Vilma nõukogu liigeAllan Viirma - AS-i Kalev õigusteeninduse juht, AS-is Kalev tööl alates 2000.aastast. AS-i Kalev Paide Tootmine nõukogu liige.
Juhataja:Oliver Kruuda - ASi Kalev juhataja alates 2000. aastast.
Aktsaiseltsi Kalev Meedia kohta tehti kanne äriregistrisse 17. mail 2007.
Seotud lood
Rupert Murdochile kuuluva News Corporationi
tütarfirma News Corp Europe'i asepresident Ewan Mirylees kinnitas Äripäevale, et
USA ärimees on huvitatud ka Eesti meediaturust.
Ettevõtja ja meediaärimees Oliver Kruuda
rääkis vanalinna visioonikonverentsil, et tema meediasuund sai avalöögi just
tänu olemasolevale meediale.
AS Kalevi tütarettevõtja AS Kalev Meedia
sõlmis täna lepingu, millega omandas kõik OÜ Eesti Spordikanal osad.
Kalev Meedia AS otsib oma väljaannetele
ajakirjanikke, tegevtoimetajaid ja peatoimetajaid.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.