Rupert Murdochile kuuluva News Corporationi
tütarfirma News Corp Europe'i asepresident Ewan Mirylees kinnitas Äripäevale, et
USA ärimees on huvitatud ka Eesti meediaturust.
Eelmisel nädalal tuli uudis, et meediamogul ja News Corporationsi omanik Rupert Murdoch on sisenenud Balti turule, ostes tütarfirma News Corp Europe'i kaudu Läti suurima eratelekanali LNT ja 70 protsenti TV5st. Kuigi tehingute hindu ei avalikustatud, arvasid eksperdid, et nende väärtus küündis üle 400 miljoni krooni. LNT juht Andris Ekis teatas samal päeval Vene NovoNews uudisteagentuurile, et News Corporation oli eriti huvitatud ka Eesti, Leedu ja Valgevene meediaturust.
Äripäev küsis News Corporationilt, kas see vastab tõele ja millised võiksid olla ettevõtte konkreetsed ostusoovid. News Corp Europe'i asepresident Ewan Mirylees kinnitas, et huvi on olemas. "Me oleme huvitatud Eesti ja Leedu meediaturgudest, kuid meil pole hetkel kindlaid sihtmärke," ütles Mirylees Äripäevale. "Usume, et kolme Balti turu vahel on sünergiaid, mida me tahaksime arendada," lisas ta.
Küsimusele, kas Media Corporationil võiks olla soovi võtta üle ka Postimehe omanik, Norra suurim meediafirma Schibsted, vastas Mirylees "ei". Sellist huvi väljendas oma hiljutises intervjuus seevastu meediakorporatsiooni Forbes omanik Steve Forbes.
Seotud lood
Meediamogul ja News Corporationsi omanik
Rupert Murdoch ostis Läti telekanali LNT jao 70% TV5st.
Eile esmakordselt Dow Jonesi
enamusomanikega näost näkku kohtunud Rupert Murdoch ei nõustunud müüja seatud
tingimusega ostu korral piirata omaniku sekkumist Wall Street Journali
sisusse.
Kalev asutas uue 100-protsendiliselt
Kalevile kuuluva tütarettevõtte, mis võtab üle Kalevi kontserni kuuluvate
meediaettevõtte funktsioonid.
Meediakontserni News Corp suuromanik ja
juhatuse esimees Rupert Murdoch sai 30. juunil lõppenud finantsaasta eest palka
8,1 miljonit dollarit (93 miljonit krooni), mis on 3,6 miljonit dollarit enam
kui aasta varem.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.