A. Le Coq ASi tegevjuht Tarmo Noopi sõnul
on probleem selles, et Eesti mängib kaardid kätte Lätile ja Riia on väga selgelt
ära deklareerinud, et ta teeb kõik, et turistide voolu Eestist endale saada.
"10protsendiline õlle aktsiisitõus oli ette teada. Et aga sellele kolmandiku võrra lisatakse, nii räige tõus teha, ilma igasuguse loogilise põhjenduseta on minu arvates majanduskeskkonna stabiilsuse koha pealt vale," kommenteeris Noop Äripäevale valitsuse plaani tõsta alkoholi aktsiise.
"Eesti satub võrreldes Lätiga väga halba seisu. Ennustan küll, et õllehind tõuseb järgmine aasta niikuinii, sest linnasehind tõuseb ligi protsent. Sellise hinnangu on linnasetootjad meile juba andnud. Ja kui aktsiisi tõstetakse kolmandiku võrra, tähendab see, et õlu läheb ka 30-40 protsenti kallimaks," märkis Noop.
"Probleem on selles, et Eesti mängib kaardid kätte Lätile ja Riia on väga selgelt ära deklareerinud, et ta teeb kõik, et turistide voolu Eestist endale saada," kommenteeris Noop võimalust, et Soome turistid võivad Eestile hakata eelistama Lätit. "Laev läheb muidugi Riiga kaks tundi kauem kui Tallinna, ja kui üle protsendi soome turistide külastuse põhjus on odavam alkohol, siis loomulikult hakatakse valima Riiat," lisas ta.
Seotud lood
Õlletööstur Tarmo Noop sai magusaärimees
Oliver Kruuda asemel Eesti Tööandjate Keskliidu volikogu liikmeks, mis tähendab,
et Kruudal pole võimalik tõusta volikogu juhiks.
Balti riikide raha väärtuse võimalik langetamine on
sattunud nii kohaliku kui välisajakirjanduse luubi alla, kirjutab Janis
Springis, GILD Bankersi juhtivanalüütik.
ASi A. Le Coq juhataja Tarmo Noopi sõnul on
varimajuandus vähenenud. Kuid mingil määral võib seda siiski tunnetada
salaalkoholi vallas.
Milline Eesti vippidest, kes oma
iga-aastaseid miljoneid toitlustusäriga ei teeni, meile kõige kallimat õlut
müüb?
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.