Peterburi majandusfoorumit võõrustanud
Tallinki laeval Victoria I kaeti nädalavahetusel kinni Tallinki nimi ja
kodulehekülje aadress laeva kerel, kirjutas Äripäev.
"Kodulehekülje aadress kaeti kinni, Tallinki logo asemel oli majandusfoorumi enda oma," lausus Bonnier Business Pressi Moskva väljaande asejuht Grigori Nehorošev eile. Laeval pressikonverentsil viibinud Nehoroševi sõnul polnud ka kusagil näha Eesti sinimustvalget lippu ega Eestile viitavat sümboolikat.
"Ahtris oli Eesti lipp kindlasti, meil on endal ka fotod olemas," lausus Tallinki kommunikatsioonijuht Luulea Lääne eile. Ta lisas, et pressikonverentsid peeti laeva vööris, kuid Eesti lippu sai näha vaid päikesetekilt ahtris, kuhu juurdepääsu ajakirjanikele tema sõnul ei takistatud.
Ka Äripäeva kasutuses olevatel aerofotodel on näha Victorial Vene riigilipp ja ahtris Eesti lipp. "Seaduse kohaselt peab iga laev, kes teise riigi sadamasse siseneb, heiskama ka sadamariigi lipu," lausus Lääne.
Meie logo presenteerimine on meie enda otsustada, kommenteeris Lääne nimede kinnikatmist. Ta lisas, et Tallinki nime ja kodulehekülje aadressi kohale pandi majandusfoorumi enda ja Coca-Cola reklaamid. "Kõige paremas kohas, korstna peal, oli Tallinki logo," märkis ta. "Ülal mastis oli Tallinki lipp, millel ka nimi."
31. mail teatas Tallink vastuseks samal päeval ilmunud Äripäeva artiklile, et laeva lippu ei vahetata ning laevakere üle ei värvita.
Äripäeva uudises polnud samas kasutatud mõistet "üle värvima". "Peterburi majandusfoorumit teenindav Tallink võtab laevalt Victoria I maha Eesti sinimustvalge lipu ja laeva kerel oleva suure Tallinki logo, sest korraldajad ei soovi näidata, et nad kasutavad Eesti firma teenuseid," seisis uudises.
Tallinki juht Enn Pant on teatanud, et kavatseb Äripäeva kohtusse kaevata. "Me nõuame tõendite ümberlükkamist esilehel ja ilmselt esitame ka kahjutasunõude. Ma ei oska veel öelda selle suurust, aga see ei ole väike," lausus Pant Eesti Ekspressile.
Seotud lood
Tallinki juhi Enn Pandi sõnul küsisid nad
venelastelt nii kõrget hinda lipu vahetamise eest, et seda hinda poleks olnud
võimalik aktsepteerida.
AS Tallink Grupp teatel avaldas Äripäev
31.05.07 artiklis "Tallink vahetab Eesti lipu rublade vastu" tõele mitte
vastavad faktid nii lipuvahetuse kui laeva värvimise kohta, hoolimata sellest,
et Tallinki esindajad eelnevalt ajakirjanikule tõese info edastasid.
Peterburi majandusfoorumit võõrustanud
Tallinki laeval Victoria I kaeti nädalavahetusel kinni Tallinki nimi, samuti
kodulehekülje aadress laeva kerel.
Tallink Grupp leidis tänases avalduses, et
Äripäev eksitas teadlikult avalikkust ja püüab nüüd vastutusest kõrvale
põigelda.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.