• OMX Baltic0,00%0,00
  • OMX Riga0,00%0,00
  • OMX Tallinn0,00%0,00
  • OMX Vilnius0,00%0,00
  • S&P 5000,00%0,00
  • DOW 300,00%0,00
  • Nasdaq 0,00%0,00
  • FTSE 1000,00%0,00
  • Nikkei 2250,00%0,00
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,75
  • OMX Baltic0,00%0,00
  • OMX Riga0,00%0,00
  • OMX Tallinn0,00%0,00
  • OMX Vilnius0,00%0,00
  • S&P 5000,00%0,00
  • DOW 300,00%0,00
  • Nasdaq 0,00%0,00
  • FTSE 1000,00%0,00
  • Nikkei 2250,00%0,00
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,75
  • 12.06.07, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Õllesummer meelitab külalised firmapeole

Firmaüritusi tehakse Õllesummeril juba aastaid ja Õllesummerit korraldava Meediaekspressi turundusjuhi Tarmo Tuvikese kinnitusel huvi aina kasvab.
Festivalil on spetsiaalselt selleks puhuks püsti pandud 400 m2 telk, mis mahutab 400 inimest ja mida saab ise kujundada. Sellel aastal on viis päeva kestva festivali jooksul broneerinud telgi seitse firmat. "Magusamad ajad neljapäev ja reede on juba broneeritud, aga väiksemaid, kuni 100 inimesega üritusi saab veel korraldada," teatas firma müügijuht Rain Uusen.
Tavaliselt renditakse telk päevaks või ka pooleks päevaks, koostatakse meelelahutusprogramm koos toitlustusega ja pärast programmi minnakse ühiselt VIP-tsooni päeva tippkontserti kuulama.
Ehkki alkohol ja kindlustus sugugi kokku ei sobi, korraldab juba kolmandat aastat Õllesummeril kliendiürituse Salva Kindlustus. "Otsisime sündmust, kuhu Tallinna inimesed kokku saada. Kuna Õllesummerile lähevad inimesed niikuinii, siis tundus see sobiv," põhjendas firma müügidirektor Algor Orav. "Õlut ma üle ei tähtsustaks, meie silmis on tegemist traditsioonidega rahvaüritusega, kus ka peredega käiakse," selgitas Orav. Kindlustusseltsi peol osaleb 250 inimest ja see peetakse eraldi kliendiürituste telgis. Pärast programmi ja söömist suundutakse ühiselt VIP-tsooni kontserti vaatama ja seejärel võib tagasi telki minna. Orava hinnangul Õllesummer ürituse korraldust kallimaks ega odavamaks ei tee.
Eelmisel aastal korraldas Õllesummeril oma 35. juubeli Eesti Loto. "Suurürituse korraldamine 500-600 inimesele on tõsine ettevõtmine. Inimestel on eri soovid - kes tahab veini juua, kes rokki kuulata," rääkis Eesti Loto avalike suhete juht Maarja Mänd. Seepärast valitigi peopaigaks Õllesummer.
"Pidu algas kell 15, premeerisime parimaid müüjaid, järgnes programm ja söömine ning pärast kella 19 said külalised ise festivalil ringi liikuda. Kell 23 ootasid bussid, et inimesed koju viia, sest müüjad olid kõikjalt üle Eesti," tutvustas Mänd peokava. Kokku läks üritus maksma 500 000 krooni, summa sisaldas 550 inimese sissepääsu Õllesummerile, toitlustust, programmi telgis ja transporti.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.24, 15:42
Sergei Astafjev ja Aleksandr Kostin: anname noortele sportlastele võimaluse treenida ja mängida kõrgemal tasemel
Aleksandr Kostin ja Sergei Astafjev, Placet Group OÜ (laen.ee, smsraha.ee) asutajad, on võtnud endale sihiks arendada ja edendada Eesti jalgpalli ja futsali ehk saalijalgpalli nii Tallinnas kui ka Ida-Virumaal. Nende juhitav MTÜ PG Sport on tuntud oma pühendumuse ja panuse poolest Eesti spordi edendamises, pakkudes uusi võimalusi noortele talentidele ja aidates kaasa spordi kultuuri arengule.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele