Märtsis toimunud riigikogu valimistel
viis reklaamibüroosse enim raha Keskerakond - 37,8 miljonit krooni. Lõviosa
Keskerakonna kampaaniatest teeb reklaamibüroo Idea.
Üle kahe korra vähem kulutas Reformierakond, 17,4 miljonit. IRL maksis reklaami eest 14 ning Rahvaliit 12,5 miljonit krooni.
Kokku teenisid reklaamifirmad valimistega kõigi erakondade pealt ligi 95 miljonit krooni, selgus täna riigikogu korruptsioonivastase seaduse kohaldamise erikomisjoni heaks kiidetud aruandest.
Kulutused reklaamile kampaania ajal, mln kr
Keskerakond 37,8
Reformierakond 17,4
IRL 14,04
SDE 5,6
Rahvaliit 12,5
Rohelised 1,5
Kristlikud demokraadid 4,2
Seotud lood
27. aprillil, päeval, mil Tõnismäelt
teisaldati pronkssõdur ja õhk pealinnas oli rahvuslikest pingetest paks, ostis
Tallinna linnapea Edgar Savisaar endale Lämmijärves asuva 11hektarilise
Salusaare.
Kõige enam läks koht riigikogus maksma
Rahvaliidule - 2,2 miljonit krooni. See selgus eile riigikogu
korruptsioonivastase seaduse kohaldamise erikomisjoni kinnitatud aruandest.
Tallinna linnapea Edgar Savisaare sõnul
saavad Laagna tee sulgemist lubanud ametnikud karistuse, kirjutas Eesti
Päevaleht.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.