• OMX Baltic−0,52%300,8
  • OMX Riga−0,76%871,87
  • OMX Tallinn−0,46%1 904,17
  • OMX Vilnius−0,53%1 174,55
  • S&P 5000,01%5 956,06
  • DOW 30−0,43%43 433,12
  • Nasdaq 0,26%19 075,26
  • FTSE 1000,72%8 731,46
  • Nikkei 2250,12%38 186,67
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%91,02
  • OMX Baltic−0,52%300,8
  • OMX Riga−0,76%871,87
  • OMX Tallinn−0,46%1 904,17
  • OMX Vilnius−0,53%1 174,55
  • S&P 5000,01%5 956,06
  • DOW 30−0,43%43 433,12
  • Nasdaq 0,26%19 075,26
  • FTSE 1000,72%8 731,46
  • Nikkei 2250,12%38 186,67
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%91,02
  • 13.06.07, 17:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

FOTOD: peaaegu maskeeringuta BMW 1. seeria kupee

Automeedialt lõpuks peaaegu maskeeringuvabad pildid BMW 1. seeria kupeeversioonist.
Kuigi mootorivalik pole veel lõplikult kinnitatud, on tootja ametnikud öelnud, et USA turule ei hakata pakkuma 4-silindrilist versiooni. Küll aga arvatakse, seda hakatakse tegema Euroopas.
Arvatakse, et valikusse tuleb magneesium/alumiiniumplokiga 3.0-liitrine kuuesilindriline, mille võib leida nii 130i, 3. ja 5. seeria mudelilt, Z4 kupeelt ja Roadsterilt kui ka X3 ja X5 kapoti alt.
Samuti on suur võimalus, et kasutusele võetakse ka 3-liitrine turboülelaadimisega 6-silindriline 335i kupeeversioonilt ning sedaanilt, seda siis 1. seeria M-versiooni puhul.
Sõiduentusiastide seas levib arvamus, et 3. seeria kupee on kasvanud liiga suureks ning luksuslikuks tõelise sportkupee jaoks. Paljud ihkavadki väiksemat ja lihtsamat autot BMW-le omaste sõiduomadustega, mida uus sedaankerega BMW 1. seeria olema peaks.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele