Viimastel aastatel karmi kriitikat talunud
McDonald's üritab oma mainet parandada, lubades kuus Ameerika lapsevanemat
firmat seest poolt kaema ja avaldades nende kogemustest veebipäeviku.
Ei juhtu just tihti, et restoranikontsern laseb ettevõtet seestpoolt vaatama firmaga mitte seotud isikud, et kontrollida ettevõtte suvist tegevust. Pärast murelike hoiakute tekkimist paksude, kiirtoidumaiaste laste vanemate seas ning dokumentaalfilmi "Ülisuur mina" ("Supersize Me") ilmumist aga on McDonald's teinud meeletuid pingutusi, et oma mainet parandada, vahendas Rootsi majandusportaal di.se.
Lähikuudel on kuuel naisel, kes ei ole kuidagi firmaga seotud, võimalus külastada nii McDonald'si restorane, tootmisüksusi kui ka põllumajandustootjaid, kellelt ettevõte kaupa ostab. Naisi ühendab see, et nad on kõik emad ja ühtlasi üsna regulaarsed McDonaldsi kliendid.
Kontrollkäikude eest naistele ei maksta ja nad jagavad pärast külastusi oma kogemusi ja elamusi veebipäeviku vahendusel. McDonald's on lubanud projekti "Kvaliteedikontrollist ema" jooksul kirjutatud veebipäevikuid mitte mingil moel muuta, kirjutas USA Today.
Sel moel loodab McDonalds endast Ameerika lapsevanemate seas luua parema, positiivsema kuvandi ning veenda neile olulist kliendigruppi, et ettevõte pakub tegelikult kasulikku toitu, mitte vaid rasvaseid hamburgereid.
Projekti varjutab siiski mõningane kahtlus. Nimelt valiti selles osalevad naised välja 4000 ise soovi avaldanud kodaniku seast.
Seotud lood
Saksamaa Schleswig-Holsteini liidumaal
asuva Geschendorfi elanikud protesteerisid uue McDonaldsi avamise vastu, kuna
selle kiirsöögikoha menüüs puudusid sellised kohalikud hõrgutised nagu
hapukapsad ja vorstid.
Kiirtoiduketi McDonaldsi Briti haru alustas
kampaaniat, et Inglimaa sõnaraamatu koostajad muudaksid sõna McJob
tähendust.
McDonald’s kiirtoiduketi USA restoranides
avatakse lähiajal tõenäoliselt väikesed lastele mõeldud treeningsaalid.
Ameerika kiirtoiduhiid McDonald's on pikka
aega olnud ülihea kasumi teenimise masin. Viimase 50 aasta jooksul on ettevõte
kahjumit teeninud vaid ühes ainsas kvartalis. Nüüd siis taas.
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.