• OMX Baltic0,22%269,88
  • OMX Riga1,73%886
  • OMX Tallinn0,04%1 730,19
  • OMX Vilnius0,37%1 044,41
  • S&P 500−0,6%5 949,17
  • DOW 30−0,47%43 750,86
  • Nasdaq −0,64%19 107,65
  • FTSE 1000,51%8 071,19
  • Nikkei 2250,83%38 857,05
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%104,85
  • OMX Baltic0,22%269,88
  • OMX Riga1,73%886
  • OMX Tallinn0,04%1 730,19
  • OMX Vilnius0,37%1 044,41
  • S&P 500−0,6%5 949,17
  • DOW 30−0,47%43 750,86
  • Nasdaq −0,64%19 107,65
  • FTSE 1000,51%8 071,19
  • Nikkei 2250,83%38 857,05
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%104,85
  • 13.06.07, 17:43
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

McDonald's püüab oma mainet emade abil parandada

Viimastel aastatel karmi kriitikat talunud McDonald's üritab oma mainet parandada, lubades kuus Ameerika lapsevanemat firmat seest poolt kaema ja avaldades nende kogemustest veebipäeviku.
Ei juhtu just tihti, et restoranikontsern laseb ettevõtet seestpoolt vaatama firmaga mitte seotud isikud, et kontrollida ettevõtte suvist tegevust. Pärast murelike hoiakute tekkimist paksude, kiirtoidumaiaste laste vanemate seas ning dokumentaalfilmi "Ülisuur mina" ("Supersize Me") ilmumist aga on McDonald's teinud meeletuid pingutusi, et oma mainet parandada, vahendas Rootsi majandusportaal di.se.
Lähikuudel on kuuel naisel, kes ei ole kuidagi firmaga seotud, võimalus külastada nii McDonald'si restorane, tootmisüksusi kui ka põllumajandustootjaid, kellelt ettevõte kaupa ostab. Naisi ühendab see, et nad on kõik emad ja ühtlasi üsna regulaarsed McDonaldsi kliendid.
Kontrollkäikude eest naistele ei maksta ja nad jagavad pärast külastusi oma kogemusi ja elamusi veebipäeviku vahendusel. McDonald's on lubanud projekti "Kvaliteedikontrollist ema" jooksul kirjutatud veebipäevikuid mitte mingil moel muuta, kirjutas USA Today.
Sel moel loodab McDonalds endast Ameerika lapsevanemate seas luua parema, positiivsema kuvandi ning veenda neile olulist kliendigruppi, et ettevõte pakub tegelikult kasulikku toitu, mitte vaid rasvaseid hamburgereid.
Projekti varjutab siiski mõningane kahtlus. Nimelt valiti selles osalevad naised välja 4000 ise soovi avaldanud kodaniku seast.

Seotud lood

Uudised
  • 25.01.07, 11:46
Sakslased ei taha ilma hapukapsa ja vorstideta McDonaldsit
Saksamaa Schleswig-Holsteini liidumaal asuva Geschendorfi elanikud protesteerisid uue McDonaldsi avamise vastu, kuna selle kiirsöögikoha menüüs puudusid sellised kohalikud hõrgutised nagu hapukapsad ja vorstid.
Uudised
  • 20.03.07, 09:53
McDonalds tahab muuta McJobi tähendust
Kiirtoiduketi McDonaldsi Briti haru alustas kampaaniat, et Inglimaa sõnaraamatu koostajad muudaksid sõna McJob tähendust.
Uudised
  • 15.12.06, 08:44
McDonald’s avab USAs oma treeningsaalid
McDonald’s kiirtoiduketi USA restoranides avatakse lähiajal tõenäoliselt väikesed lastele mõeldud treeningsaalid.
Uudised
  • 18.07.07, 12:38
Hamburgerivabrik McDonald's teenis kahjumit
Ameerika kiirtoiduhiid McDonald's on pikka aega olnud ülihea kasumi teenimise masin. Viimase 50 aasta jooksul on ettevõte kahjumit teeninud vaid ühes ainsas kvartalis. Nüüd siis taas.
  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.24, 07:00
Arvutipargi renditeenusega investeerib ettevõtja oma põhiärisse
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele