• OMX Baltic−0,05%272,79
  • OMX Riga−0,15%874,26
  • OMX Tallinn−0,46%1 752,26
  • OMX Vilnius−0,1%1 048,12
  • S&P 5000,65%6 012,02
  • DOW 300,93%44 134,27
  • Nasdaq 0,23%19 314,62
  • FTSE 100−0,84%8 072,39
  • Nikkei 2250,3%39 500,37
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%104,51
  • OMX Baltic−0,05%272,79
  • OMX Riga−0,15%874,26
  • OMX Tallinn−0,46%1 752,26
  • OMX Vilnius−0,1%1 048,12
  • S&P 5000,65%6 012,02
  • DOW 300,93%44 134,27
  • Nasdaq 0,23%19 314,62
  • FTSE 100−0,84%8 072,39
  • Nikkei 2250,3%39 500,37
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%104,51
  • 20.06.07, 16:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Renault teeb esimese linnamaasturi

Prantsuse autotootja Renault’ 2006. aasta Pariisi Autonäitusel avalikustatud ideeauto Koleos läheb tootmisse.
Pariisis esmakordselt näidatud auto andis ettekujutuse Renault’ 2008. aasta esimeses pooles turule jõudvast 4x4 mudelist. Automeedia varem avalikustamata pildid kinnitavad prantslaste üldise 4WD mudelite turu järgimist sportlikkust rõhutavate joonte näol, samas säilitades ruumikuse ja mugavuse.
Auto dünaamiline kujundus on valminud autotootja disainerite ja Renault Samsung Motorsi Korea disainikeskuse koostöös. Auto katust hakkavad katma klaaspaneelid ning katusele on lisatud alumiiniumist reelingud. Auto üldise kumerusega on kooskõlas ka rattakoopad, mis juba tehasest peaks mahutama 19-tollised kergmetallveljed. Lisaks suurtele ratastele on maastikusõidule kohandatud ka kõrgus maapinnast, võimaldades ületada kuni 200mm kõrguseid takistusi.
Võimaldamaks nii teel kui teelt kõrval maksimaalset mugavust, on Koleos ehitatud Renault ja Nissani koostöös valminud uuele alusraamile. Samuti kasutatakse mudelil ühistööna arendatud 2.0 dCi mootorit, millest kantakse jõud edasi kuuekäigulise manuaalkäigukasti kaudu.
Olenevalt sõidu olemusest pakutakse mitmesuguseid abimehi juhile. Igapäevasõiduks on tavapärased ABS, hädapidurdusabi ning ESP, samas maastikusõidule laskumiskontroll HDC (Hill Down Control) ja tõusult startimise abi HSA (Hill Start Assist).

Seotud lood

Uudised
  • 20.06.07, 11:39
Renault võib osta Volvo Automobilesi
Volvo AB ja ettevõtte üks omanikke Renault SA on huvitatud Ford Motor Co-lt Volvo sõiduautode kaubamärgi ostmisest, kirjutas Dagens Industri.
  • ST
Sisuturundus
  • 06.11.24, 13:18
Kuidas looduslik abivahend aitas mul sõltuvusprobleemiga toime tulla?
Kõik teadsid Helenet (42) kui sooja ja elava iseloomuga edukat naist. Tööl olles oli ta asjalik ning kodus tegeles laste ja majapidamisega. Õhtuti premeeris ta end tihti pokaali veiniga, et igapäevaseid muresid vaigistada ja stressi leevendada. Viimasel ajal vaevles ta aga unetuse käes ja ka lähedaste sõnul hakkas ta oma sära kaotama. Enese teadmata viis pidev veinitamine naise sügavamale alkoholi lõksu ja õhtusest lõõgastusrituaalist sai hoopis uneprobleemide põhjustaja. Helene jagab oma lugu, kuidas ta sõltuvusest vabanes ja enda elus uue lehekülje keeras.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele