• OMX Baltic−2,05%290,67
  • OMX Riga−0,62%876,73
  • OMX Tallinn−1,4%1 866,57
  • OMX Vilnius−2,58%1 120,08
  • S&P 500−1,22%5 778,15
  • DOW 30−1,55%42 520,99
  • Nasdaq −0,35%18 285,16
  • FTSE 100−1,27%8 759
  • Nikkei 225−1,2%37 331,18
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,94
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%95,31
  • OMX Baltic−2,05%290,67
  • OMX Riga−0,62%876,73
  • OMX Tallinn−1,4%1 866,57
  • OMX Vilnius−2,58%1 120,08
  • S&P 500−1,22%5 778,15
  • DOW 30−1,55%42 520,99
  • Nasdaq −0,35%18 285,16
  • FTSE 100−1,27%8 759
  • Nikkei 225−1,2%37 331,18
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,94
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%95,31
  • 22.06.07, 15:24
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Narva maanteel viib linna üks sõiduautode ja üks ühistranspordi rada

Alates homsest, 23. juunist, taastatakse Tallinnas Narva maanteel Petrooleumi tänava ja Russalka ristmiku vahelisel lõigul väikeste muutustega endine liikluskorraldus, teatas linna pressiteenistus.
Abilinnapea Jaanus Mutli sõnul taastatakse Narva maanteel seal seni kehtinud liikluskorraldus, kus linnast väljuval sõidusuunal on kolm sõidurada ja kesklinna sissesõiduks kaks sõidurada. "Alles jääb ka kolme nädala eest kesklinna suunal rajatud ühissõidukite rada, mis tähendab, et suvel on linna sissesõidul sel lõigul erasõidukite jaoks üks sõidurada vähem," ütles Mutli.
"Ühissõidukite rada on vajalik ka "Pargi ja reisi" süsteemi edukaks käivitamiseks Pirita-kesklinn suunal 2. juulist," lisas ta.
18. mail alanud liikluskorralduse muudatusega vähendati linnast väljuval suunal sõiduradade arvu kolmelt kahele ja linna sissesõiduks tuli lisaks kahele olemasolevale sõidurajale juurde ühistranspordi rada. Katseperioodi jooksul selgus, et hommikustel tipptundidel muutus kesklinna suunal sõitmine kiiremaks ja mugavamaks, kuid linnast väljuval suunal pikenesid teatud kellaaegadel sõidukite ootejärjekorrad.
"Linnast väljasõidul oli tugevasti takistatud ka ühistranspordi liikumine. See on üks peamine põhjus, miks otsustasime vana süsteemi mõningaste uuendustega vähemalt suve lõpuni tagasi tuua," märkis Mutli. "Pirita teele ehitatava ühistranspordiraja valmimine suve lõpul ning koolide algus septembris ei välista võimalust, et ka sügisel nimetatud kohas liikluskorralduslikud muudatused toimuvad."

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele