Juuni keskpaigast reklaamib Nivea oma uut deodoranti lõhna abil.
Tallinnas on kaks Nivea bussipeatust, mis on justkui Nivea Energy Fresh deodorandi keskkonnaga ootesaalid.
Vabaduse väljaku ja uue kaubanduskeskuse Foorum juures oleva bussipeatuse kolm seina on kaetud tavaliste plakatitega, üks külg on aga valatud täis sidruneid ja tootenäidiseid.
Nii luuakse värskusest pakatav illusioon, mis pole pildi peal, vaid reaalselt silmade ees.
Bussipeatuse katuse alla on paigaldatud kaks Energy Fresh deodoranti, mis lõhnastavad bussipeatusi umbes iga üheksa minuti tagant airwick-seadme abil.
Kui tavaliselt jõuab reklaam inimese teadvusse kas nägemis- või kuulmismeele kaudu, siis nüüd on lisandunud veel üks tajukanal, see on haistmismeel.
Teadaolevalt ei ole varem sellist moodust toote reklaamimiseks Eestis kasutatud.
Seotud lood
Rahvusvahelise veebipõhise maaklerfirma Freedom24 analüütikud on välja selgitanud kümme ettevõtet, mille börsile minek (IPO) saab olema alanud aastal finantsmaastiku keskmes. Nende seas on nii tehisintellekti uuendajaid, digitaalse turvalisuse liidreid kui ka kiirmoehiiglasi, lisaks ettevõtteid, mis püüavad positsioneerida ennast mõnedes võtmekategooriates ja meelitada ligi kõige tähelepanelikumaid investoreid.