4.-8. juulini toimunud Õllesummeril avastas
Tallinna Ettevõtlusamet koostöös politseiga mitmeid seaduserikkumisi, mistõttu
võib suurüritus tulevikus saada sissepääsu vanusepiirangu, teatas linna
pressiteenistus.
Abilinnapea Jaanus Mutli sõnul on Õllesummeril toimunud rikkumistest muret tekitavaim alaelistele alkoholi müümine. "Kontrollidest hoolimata leidub kauplejaid, kes alkoholi müües kliendi vanusest ei hooli, ja ka täiskasvanuid, kes peavad alaealiste purjutamist normaalseks nähtuseks, aidates neil alkoholi osta," märkis Mutli.
"Selleks, et alaealiste alkoholi tarbimise probleemi ära hoida, tuleb korraldajatel tulevikus kindlasti kaaluda vanusepiirangu kehtestamist üritusele sissesaamiseks," tõdes Mutli.
Koostöös politseiga kontrollisid Tallinna Ettevõtlusameti hinna ja tarbijakaitse teenistuse ametnikud 90 isikut, kelle osas oli kahtlus, et tegemist võib olla alkoholi tarbinud alaealistega. "Kokku tuvastati 12 alkoholi tarbinud alaealist ja üks alaealisele alkoholi müügi fakt. Neid rikkumisi menetleb politsei," ütles ettevõtlusameti hinna ja tarbijakaitse teenistuse järelevalve osakonna juhataja Peeter Ühtegi.
Lisaks kontrollisid ametnikud üheksat müügikohta, millest kaheksal juhul avastati erinevaid rikkumisi ja alustati väärteomenetlust. Probleemideks olid nii saatedokumentide puudumine müügikohas, avaldamata alkoholi liik ja nimetus, alkoholi müügihindade puudumine ja müüjatelt puudu olevad nimesildid.
Seotud lood
Tallinna linnapea Edgar Savisaare arvates
ei ole alkoholi kättesaadavus Õllesummeril märkimisväärne, kuna
tarbijakaitseameti kinnitusel müüdi seal alkoholi ainult ühele alaealisele.
4.-8. juulini toimunud Õllesummeril
avastasid Tallinna Transpordiameti taksokontrollid 39 rikkumist.
Õllesummeri korraldusmeeskond ei tea veel
täpseid külastajanumbreid, kuid esialgsetele hinnangutele toetudes oli tegemist
kõigi aegade ühe kõige edukama Õllesummeriga.
Eilsel esimesel Õllesummeri päeval koostas
politsei alaealistele 29 protokolli, lõviosa neist alkoholi- ja tubakaseaduse
rikkumise eest.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.