• OMX Baltic−0,4%270,49
  • OMX Riga0,14%871,89
  • OMX Tallinn−0,5%1 735,82
  • OMX Vilnius−0,01%1 041,01
  • S&P 500−0,07%5 996,86
  • DOW 30−0,52%44 064,04
  • Nasdaq 0,01%19 301,43
  • FTSE 100−1,22%8 025,77
  • Nikkei 225−0,4%39 376,09
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,94
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%104,31
  • OMX Baltic−0,4%270,49
  • OMX Riga0,14%871,89
  • OMX Tallinn−0,5%1 735,82
  • OMX Vilnius−0,01%1 041,01
  • S&P 500−0,07%5 996,86
  • DOW 30−0,52%44 064,04
  • Nasdaq 0,01%19 301,43
  • FTSE 100−1,22%8 025,77
  • Nikkei 225−0,4%39 376,09
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,94
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%104,31
  • 13.07.07, 10:13
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Sõõrumaa teeb Eestist tenniseriigi

Endine turvakuningas ja nüüdne kinnisvaraärimees Urmas Sõõrumaa on hakanud ohtralt koguma sponsoreid tennise arenduseks ning saanud oma nimekirja sellised ettevõtted nagu Nordea Pank, Kia Motors, Tere, Silberauto, Manutent jpt. Kokku väljendub see näiteks 2,5 miljonis kroonis.
Seega, Eesti Tennise Liidu juhatuse president Urmas Sõõrumaa kogus juba ainuüksi esimestel päevadel liidule 2,5 miljonit krooni, kirjutas tänane Äripäev.
"Enne, kui presidendi posti vastu võtsin, oli mul eelnevaid kokkuleppeid juba sponsoritega," tunnistab Sõõrumaa ning räägib avameelselt, et näiteks Silberauto tuli sponsoriks tänu tutvusele tolle juhi Väino Kaldojaga. "Silberautoga oli konkreetselt nii, et rääkisin ühel püstijala kokkusaamisel Väino Kaldojaga jutu soojaks. Läks mõni nädal mööda ja ta helistas ning küsis, et kuhu jäid, pidime ju rahast rääkima. Olin meeldivalt üllatunud," seletab ta.
Tenniseliidu juhatuse liige Märt Vooglaid lisab omalt poolt, et 50 protsenti põhjustest, miks ta oma ettevõttega Manutent pool miljonit krooni liidule annetas, tuli sellest, et just Sõõrumaa etteotsa sai. "See on hea, et temasugune energiline mees seal on, kel jaksu veel jätkub," leiab Vooglaid.
"Urmas ikka tegi ettepaneku, et hakkaks tennist edendama," räägib 250 000 krooni andnud Kia Auto nõukogu liige Enn Kunila.
Samas ei korja Sõõrumaa ainult tuttavate ettevõtjate raha, vaid pakub ka midagi vastu. Selleks on reklaam. "Koostöö tennisega on reklaamiväljundi osas suunatud eelkõige Chrysleri kaubamärgi paremaks tutvustamiseks," kirjutab Silberauto turundusjuht Helena Hyldahl.
Sõõrumaa ise räägib vastuteenest kui arengukavast. "Raha kellegi käest niisama ei küsi, vaid üritame välja töötada ikka konkreetse arengukava. Sponsorite esindajad on ka liidu juhatuse hingekirjas," ütleb ta. Teisena lisab ta, et näiteks Oliver Kruuda kaubamärgi Tere Fit logo hakkab ilutsema Maret Ani õlal, kuid Kruuda ise juhatuses pole.
Aga asi pole ainult rahas, vaid selles, et Eesti tõuseks tenniseriigiks. Et tänu Sõõrumaale ja tema kaaslastele võivad mõne aasta pärast tuhanded eestlased istuda telerite ees ning elada kaasa mõnele tennisevõistlusele, nagu oleks tegemist suusatamise või kergejõustikuga. Ja et kümne küki ja viie kätekõverduse kõrval oskaksid lapsed koolis kehalise kasvatuse tunnis ees- või tagantkäelöögiga palle meetrisse kasti virutada.

Seotud lood

Uudised
  • 05.09.07, 12:04
Sõõrumaa kuulutas välja jahi peasekretärile
Eesti Tennise Liidu president Urmas Sõõrumaa otsib liidule isiklikult peasekretäri.
Uudised
  • 07.07.07, 21:56
FOTOD: Eesti meistrivõistlused tennises 2007
Eesti naiste tennisemeistrivõistluste finaalis alistas Kaia Kanepi Maret Ani 6:2, 6:2.
Uudised
  • 03.07.07, 16:29
FOTOD: Sõõrumaa juhatas sisse Eesti meistrivõistlused tennises
Fotod Eesti tennise meistrivõistlusi tutvustavalt pressikonverentsilt.
Uudised
  • 18.06.07, 11:01
Sõõrumaa: väikeses supikatlas ei taju tegelikult asju
Suurärimees Urmas Sõõrumaa sõnul hoolitseb tema aktsiportfelli eest "tagatuba", sest ise Eesti väikeses supikatlas viibides ei taju tegelikult asju.
  • ST
Sisuturundus
  • 08.11.24, 08:00
Heast palgast enam ei piisa? Mis teeb tööandja ihaldusväärseks?
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele