Juba mõne aasta pärast ähvardav tudengite
põud on ajanud tagajalgadele erakõrgkoolid, kes üritavad olukorda suurte
reklaamikampaaniatega päästa, kirjutas postimees.ee.
Estonian Business School (EBS) pidas möödunud neljapäeval lahtiste uste ööd, ettevõtmise eesmärk oli meelitada kooliõues peetud üritusele võimalikult palju noori, kes langetaksid mõnusas atmosfääris otsuse just EBSis õppimise kasuks.
Rahvusvahelises Ülikoolis Audentes otsustati aga, et mitte miski ei meelita tulevasi õpilasi paremini kui uus auto, nimelt loositakse kõigi sel suvel Audentesesse astujate vahel välja väikeauto Suzuki Swift kasutusõigus üheks õppeaastaks. Ametlikult nimetab Audentes autoloosi mainekujundusprojektiks, aga kampaania põhitingimus, et loosimises osalemiseks peab Audentesesse sisse astuma, viitab selgelt hirmule õpilaste arvu vähenemise ees, seda enam, et eraülikoolide eluiga sõltub otseselt tudengite arvust – kui maksujõulisi kliente ehk tudengeid kooli ülalpidamiseks väheks jääb, tuleb uksed kinni panna.
Eelmisel õppeaastal alustas tegevust neli kõrgkooli vähem kui üle-eelmisel, karm statistika valmistab peavalu ka avalik-õiguslikele ülikoolidele.
Seotud lood
Täna on riigikogus esimesel lugemisel
Eestimaa Rahvaliidu fraktsiooni esitatud tudengipalga eelnõu, mille eesmärk on
tagada kõigile võrdne juurdepääs kõrghariduse omandamisele.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.