Internetiotsingumootor Google teatas, et ei
säilita enam sadade miljonite kasutajate kohta säilitatavaid pisikesi faile -
küpsiseid üle kahe aasta.
Tänaseni säilitas Google küpsised, väikeseid andmeplokke, mida veebiserver saadab kasutaja veebibrauserile, 30 aastase tähtajaga. Nüüd kustuvad küpsised automaatselt pärast kahte aastat, kirjutas The Guardian. Küpsised kustuvad pärast kaks aastat pärast kasutaja viimast käiku Google'i lehtedele, kui inimene jätkab otsingumootori kasutamist, siis küpsised uuenevad.
Sellise sammu surusid Google'ile peale internetis privaatsuse kaitsjad ning USA valitsus, kes tunnevad hirmu otsingumootori aina domineerivama positsiooni pärast. Üheksa aastaga on Google saanud tehnoloogiasektoris üheks kõige suuremat mõjuvõimu omavaks firmaks. Otsingumootor säilitab tohutuid andmehulki miljonite kasutajate kohta ning tegutseb vägagi kasumlikult veebireklaami vallas.
Küpsistes leiduv informatsioon aitab kasutajaid identifitseerida, muuhulgas leidub info salasõnade, kasutajate eelistuste ja veebikäitumise kohta.
Seotud lood
150-miljardi dollari suurune turuosa on
teinud otsingumootorist Google kohtuasjade sihtmärgi.
Suur Ameerika lennukompanii American
Airlines andis reedel kohtusse internetifirma Google'i, süüdistades teda
kaubamärgi õiguste rikkumises.
Üha võimsamaks muutuv internetihiiglane
teab meist rohkem, kui me seda arvatagi oskame. Küsimus on, kas me saame teda
kõigi nende andmetega usaldada?
Google kavatseb osaleda eelseisval oksjonil
Ameerika Ühendriikides, kus riik paneb enampakkumisele raadiosagedused, vahendas
CyberSecurity.ru.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.