Aprillisündmused sulgesid Venemaa turu ning
OÜ Markilo viimane partii läks sinnapoole teele maikuus. Ettevõtte tulu on
vähenenud, koondatud on kümnendik töötajatest ning tootmise laiendamise
plaanidest loobutud.
OÜ Markilo omanik Urmas Laht koos oma Vene partneriga on asunud aktiivselt otsima uusi võimalusi, kuidas tekkinud olukorras koostööd jätkata, kirjutas Virumaa Teataja.
"Koondasime kohe kuus inimest, sügisel on meil üks koondamine veel ees, rääkis Laht. "Aga inimene on endale liisinguga korteri ostnud, auto või mis tahes, nüüd peab ta kõigest loobuma. Ta peab uuesti pingutama hakkama, et saavutada taset, mis tal kolm kuud tagasi oli."
"Nendel on teised elukutsed, neid on vaja ümber õpetada - ja siis, kui neil oskused käes, peab nad koondama. Sellest on kahju. Meeletu energia ja vaeva kulu. Pronkssõdur polnud seda väärt," tõdes ta
Seotud lood
Riik kulutas pronkssõduri
ümberpaigutamisele ja sellega kaasnenud rahutuste tagajärgede likvideerimisele
ligi 70 miljonit krooni, kuid sündmuste kaudset majanduslikku kahju tuleb
arvestada ilmselt sadades miljonites.
Viru Keskuse ASi tegevjuhi Ants Vasara
sõnul on Eestis turustide arvu vähenemises süüdi kurikuulus pronksiöö.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.