Kavalamad poliitikud on oma suve õige tihkelt tööasju täis planeerinud, sest nad on ära tabanud - hapukurgihooaeg meedias võimaldab suurepäraselt seemet külvata, et sügisel poliitilist kasumit lõigata.
Selleks tuleb teha vaid üht asja - leida endale vaenlane, algatada aktsioon ning kallata meedia üle pressiteadetega. Eriti soovitatav on ka piketi korraldamine. Ja ongi meedia tähelepanu ning valijate kustumatu armastus garanteeritud.
Vaenlase kasutamine ei ole iseenesest midagi uut, see on hea võimalus saada endale kui poliitikule valijate silmis identiteet, teistest eristuda.
Nii on Marianne Mikko juba aastaid areenil peamiselt prostitutsioonivastase võitlusega, Reet Roos aga kogus tuntust alimentide teemaga, võttes oma vaenlaseks rongaisad.
Selle suve edukaim imagolooja on kahtlemata Max Kaur, kes otsustas võidelda kasiinode vastu, nõudes nende taasriigistamist, ning täitis oma persooniga meediat mitu nädalat.
Kui varem teadsid Savisaare nõunikku vähesed, siis nüüd on Kauril järgmistel valimistel ilmselt üsnagi suured šansid.
Täitsa ämbrisse astus aga reformierakondlasest riigikogulane Taavi Rõivas, kes üritas Kauri nippi korrata - nõudes SMS-laenude keelustamist.
Ootan huviga, millal hakatakse võitlema alkoholi ja sigarettidega. Või ei julge poliitikud nii karme vaenlasi ette võtta?
Seotud lood
Tarkvaraarendajale Merada on turvalisuse tagamine ühtviisi oluline nii uue tarkvara kirjutamisel kui ka küberrünnaku ohu minimeerimisel oma ettevõttele. Viimase jaoks tehakse koostöös Teliaga regulaarselt turvanõrkuste kontrolli.