Tänavu juba 54. korda toimunud festivalil valiti välja loominguliselt säravaimaid reklaamipärle, räägiti reklaamitööstuse trendidest ja suheldi teiste oma ala asjatundjatega, kirjutas Best-Marketing.com.
Cannes'i reklaamifestival on jätkuvalt suurim ja tähtsaim omataoline maailmas.
Gigantkontsern Procter & Gamble nautis Cannes'is oma seni edukaimat aastat ja võitis kokku rohkem kui kümme Lionit ja Grand Prix'd Tide Ultra plekieemaldaja reklaamikampaania eest.
Peaaegu pooled 47 kuldauhinnast pressikategoorias läksid Masterfoodsile, Procter & Gamble'ile ja Unileverile.
Tänavuse festivali trenditeemad olid tarbija loodud sisu, sotsiaalne vastutus ja kliima soojenemine.
Seotud lood
Maksude koosseis muutub veel ja maksumäärad lähevad kõrgemaks – selle peale võib mürki võtta, arvab raamatupidamisbüroo Vesiir asutaja ja juht Enno Lepvalts.