Tänavu juba 54. korda toimunud festivalil valiti välja loominguliselt säravaimaid reklaamipärle, räägiti reklaamitööstuse trendidest ja suheldi teiste oma ala asjatundjatega, kirjutas Best-Marketing.com.
Cannes'i reklaamifestival on jätkuvalt suurim ja tähtsaim omataoline maailmas.
Gigantkontsern Procter & Gamble nautis Cannes'is oma seni edukaimat aastat ja võitis kokku rohkem kui kümme Lionit ja Grand Prix'd Tide Ultra plekieemaldaja reklaamikampaania eest.
Peaaegu pooled 47 kuldauhinnast pressikategoorias läksid Masterfoodsile, Procter & Gamble'ile ja Unileverile.
Tänavuse festivali trenditeemad olid tarbija loodud sisu, sotsiaalne vastutus ja kliima soojenemine.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.