• OMX Baltic−0,05%272,79
  • OMX Riga−0,15%874,26
  • OMX Tallinn−0,46%1 752,26
  • OMX Vilnius−0,1%1 048,12
  • S&P 5000,39%5 996,13
  • DOW 300,61%43 997,48
  • Nasdaq 0,05%19 279,93
  • FTSE 100−0,84%8 072,39
  • Nikkei 2250,3%39 500,37
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%104,57
  • OMX Baltic−0,05%272,79
  • OMX Riga−0,15%874,26
  • OMX Tallinn−0,46%1 752,26
  • OMX Vilnius−0,1%1 048,12
  • S&P 5000,39%5 996,13
  • DOW 300,61%43 997,48
  • Nasdaq 0,05%19 279,93
  • FTSE 100−0,84%8 072,39
  • Nikkei 2250,3%39 500,37
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%104,57
  • 01.08.07, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Leedu reklaam sai Cannes'is Hõbelõvi

Tänavu juba 54. korda toimunud festivalil valiti välja loominguliselt säravaimaid reklaamipärle, räägiti reklaamitööstuse trendidest ja suheldi teiste oma ala asjatundjatega, kirjutas Best-Marketing.com.
Cannes'i reklaamifestival on jätkuvalt suurim ja tähtsaim omataoline maailmas.
Gigantkontsern Procter & Gamble nautis Cannes'is oma seni edukaimat aastat ja võitis kokku rohkem kui kümme Lionit ja Grand Prix'd Tide Ultra plekieemaldaja reklaamikampaania eest.
Peaaegu pooled 47 kuldauhinnast pressikategoorias läksid Masterfoodsile, Procter & Gamble'ile ja Unileverile.
Tänavuse festivali trenditeemad olid tarbija loodud sisu, sotsiaalne vastutus ja kliima soojenemine.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 17:51
Raamatupidamisfirma omanik: maksupidu käib edasi ja tuure tõmmatakse pealegi
Maksude koosseis muutub veel ja maksumäärad lähevad kõrgemaks – selle peale võib mürki võtta, arvab raamatupidamisbüroo Vesiir asutaja ja juht Enno Lepvalts.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele