Kesko Groupi müük juulis ulatus 797 miljoni
euroni (12,5 miljardit krooni), kasvades möödunud aasta juuliga võrreldes
12%.
Jaanuarist juulini müüs Kesko kaupu kokku 5,5 miljardi euro (86,3 miljardi krooni) eest. Kasvuks kujunes eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 10%, teatas ettevõte börsile.
Kesko Foodi müük kasvas juulis 5,8%, ulatudes 318,6 miljoni euroni (5 miljardit krooni).
Rautakesko kasvatas juulis käivet 20,8% võrra ja jõudis 223,5 miljoni euroni (3,5 miljardi kroonini). Balti riikides tõusis müük eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 33,1% ja Venemaal 44,8%.
Anttila müügitulemus ulatus juulis 48,8 miljoni euroni (764 miljoni kroonini), tõustes 9,7%. Hästi läksid kaubaks hooajakaubad ning meelelahutustooted ja kodutehnika.
Kesko Agro müük oli juulis 57 miljonit eurot (pea 900 miljonit krooni), kasv 7,9%. Soomes kahanes käive 8,4%, kuna kütusemüük jäi eelmise aasta tulemustele alla. Balti riikides aga kasvas Kesko Agro käive põllumajandusmasinate hea müügi tõttu koguni 39,8%.
Seotud lood
Kesko lõpetas eile Rimi Balticu aktsiate
müügitehingu, saades 50 miljoni eurosest (782,5 miljoni kroonisest) tehingust
umbes 25 miljonit eurot (391,25 miljonit krooni) kasumit.
Rautakesko AS 2007. a esimese poolaasta
netokäive oli 683 miljonit krooni, mis teeb võrreldes eelmise aasta 502
miljoniga kasvuks 36%.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.