• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 14.08.07, 15:37
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinna Kaubamaja kvartalikasum kosus kolmandiku

Tallinna Kaubamaja teise kvartali kasum kasvas mullu sama perioodiga võrreldes 31 protsenti, 93,6 miljoni kroonini, teatas firma börsile.
Ettevõtte käive kosus teises kvartalis 48%, 1,517 miljardi kroonini.
Tallinna Kaubamaja kontserni müügitulu kasvas 2007. aasta I poolaastal võrreldes 2006. aasta sama perioodiga 48% 2,8 miljardi kroonini, mida on 909 miljonit krooni enam kui aasta varem. Puhaskasum kasvas 169 miljoni kroonini, mis on 68 miljonit enam kui 2006. aasta samal perioodil. 2006 aasta I poolaasta puhaskasum oli 101 miljonit krooni.
Kaubamajade ärisegmendi müügitulu 2007. aasta esimesel poolaastal oli 694 miljonit krooni, kasvades võrreldes samaväärse perioodiga 2006 aastal 23,5%, 132 miljoni krooni võrra. Aruandeperioodi kasum võrreldes eelneva aastaga kasvas 37,5 miljoni krooni võrra.
Supermarketite ärisegmendi müügitulu 2007 aasta I poolaastal oli 1724 miljonit krooni, kasv võrreldes samaväärse perioodiga 2006 aastal 32%, 417 miljoni krooni võrra. Aruandeperioodi kasum võrreldes eelneva aastaga kasvas 33 miljoni krooni võrra.
Kinnisvarade ärisegmendi müügitulu 2007 aasta I poolaastal koos segmentide vahelise müügituluga oli 46 miljonit krooni, vähenedes samaväärse perioodiga 2006. aastal 8,6 miljoni krooni võrra. Müügitulu vähenemine on tingitud arvestuspõhimõtete muutusest 2007. aastal. 2007 aasta majandustulemus ei sisalda kontserni pindade kommunaalteenust.
Aruandeperioodi kasum võrreldes eelneva aastaga vähenes 14,2 miljoni krooni võrra. Kasumi vähenemine on tingitud 2006. aasta I poolaastal saadud ühekordsest erakorralisest tulust ning seose arendusprojektidega Lätis.
Autokaubanduse ärisegmendi müügitulu I poolaasta oli 369 miljonit krooni ning kasum 6,2 miljonit krooni.

Seotud lood

Uudised
  • 14.08.07, 15:48
Taube: Selver vallutab Läti
A-Selver ASi juhataja Ain Taube ütles, et Selveri keti järgmise ja ülejärgmise aasta üks tähtsamaid arenguprioriteete on keti laienemine Lätti.
Uudised
  • 14.08.07, 15:41
Tallinna Kaubamaja juht: lähiaja eesmärgiks on laienemine
Tallinna Kaubamaja juhatuse esimees Raul Puusepp ütles tulemuste kommentaariks, et lähiaastate eesmärgiks ja võtmesõnaks on firmal laienemine.
Uudised
  • 14.08.07, 15:43
Kaubamaja müügimootor on Selver
Tallinna Kaubamaja müügimootor on jaekaubanduskett Selver.
Uudised
  • 13.07.07, 11:10
Tallinna Kaubamaja kahekordistas müüdud KIAde arvu
Tallinna Kaubamaja esimese poolaasta müügitulemustest selgub, et sel aastal müüdi pea kaks korda rohkem KIAsid kui eelmisel aastal.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele