Tallinna Kaubamaja esimese poolaasta
müügitulemustest selgub, et sel aastal müüdi pea kaks korda rohkem KIAsid kui
eelmisel aastal.
Autokaubanduse 2007. aasta I poolaasta müügitulu oli 374 miljonit krooni
(23,9 miljonit eurot). Müüdi 1429 uut sõidukit, mis on 794 uut sõidukit rohkem kui 2006. aasta I poolaastal, teatas ettevõte börsile.
Tallinna Kaubamaja kontserni 2007. aasta esimese poolaasta kogu müügitulu oli 2,8 miljardit krooni (178,2 miljonit eurot), mis tähendab käibe pea kasvu pea poole võrra.
Eelmise aasta võrreldava perioodi müügitulu oli 1,9 miljardit krooni (121,1 miljonit eurot). Seega oli kasv oli 47%. 2006. aasta esimese poolaasta müügitulus aga puudus autokaubanduse ärisegmendi müügitulu.
A-Selveri 2007. aasta esimese poolaasta müügitulu oli 1,7 miljardit krooni (110 miljonit eurot), mis on 32% enam kui eelmise aasta samal perioodil. 2007. aasta I poolaastal tehti Supermarketitest 12,6 miljonit ostu, mis on 15% enam kui 2006. aasta I poolaastal.
Kaubamajade ärisegmendi 2007. aasta I poolaasta müügitulu oli 693,5 miljonit krooni (44,3 miljonit eurot), kasvades eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 23%. 2007. aasta I poolaastal sooritati Kaubamajadest 4,1 miljonit ostu, mis on 8% enam kui 2006. aasta I poolaastal.
Kinnisvarade ärisegmendi 2007. aasta I poolaasta müügitulu oli 20,0 miljonit krooni (1,3 miljonit eurot), kasvades aastaga ligi 9%. Segmentide vaheline müügitulu oli 28,8 miljonit krooni (1,8 miljonit eurot), kasvades aastaga 1%.
I poolaasta müügitulu mõjutas elanikkonna ostujõu kasv ning soodne majanduskeskkond.
Seotud lood
Tallinna Kaubamaja teise kvartali
kasum kasvas mullu sama perioodiga võrreldes 31 protsenti, 93,6 miljoni
kroonini, teatas firma börsile.
Tallinna Kaubamaja kontserni esimese
kvartali puhaskasum ulatus 76 miljoni kroonini, mida on 155 protsenti enam kui
aasta eest.
11. juunil 2007 asutas KIA Auto AS Lätis
100% tütarettevõtte Kia Automobile SIA, mille aktsiakapitali suurus on kaks
tuhat Läti latti (45 000 krooni).
Kia cee’de, uusi Slovakkias toodetud Kia
mudeleid on alates veebruari algusest Baltimaades müüdud juba 500. Käesoleva
juunikuu jooksul ületab Kia sõidukite müüginumber Baltikumis 1000 auto piiri,
teatas ettevõte.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.