• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 29.08.07, 13:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rikkad lapsed maiustavad piraadi käega

Saksa lennukompanii Lufthansa on uuendanud oma kõige noorematele reisijatele mõeldud äriklassimenüüd, kirjutas Eesti Ekspress.
Näiteks võivad äri- või esimeses klassis reisivad lapsed pikamaalendude ajal nüüd nokitseda TV-koka Ralf Zacherli poolt kokkupandud “Piraadi käe” kallal, mis koosneb kalapulkadest, Savoy kapsast ja kartulipüreest. Ka teiste toitude nimed ei jää fantaasiarohkuse poolest esimesele alla – värvikas “Tiigri saba” kujutab endast kanaliha ja juurviljadega täidetud pannkooki.
Lufthansa uue, toonekurg-maskoti järgi nimetatud lastekontseptsioon “Lu’s World” näeb lisaks ette noortele reisijatele ka mänguasjade, lugemismaterjali ja värvimisvihikute jagamist. Pikamaa äri- ja esimeses klassis hoolitsetakse lapsreisijate eest ka soojade sokkide, hambaharja, magamismaski ja kõrvatroppidega.

Seotud lood

Uudised
  • 31.01.08, 13:59
USA kosjakontor otsib rikastele ärinaistele armukesi
Keskeas New Yorgi ärinaine otsustas purustada müüdi, et ainult mehed võivad omada nooremaid ülalpeetavaid armukesi, selle eesmärgiga korraldab ta esimest korda New Yorgis kiirkohtingu õhtu.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele