Piima ja või hinna järsk tõus on ajendanud
Saksamaa ja Euroopa Liidu konkurentsiametnikke uurima, kas Saksa jaemüügiketid
ja piimatööstused ei ole mitte oma kasumite kergitamiseks hinnatõusus kokku
leppinud, kirjutab Kauppalehti.
Piim ja piimasaadused on suvega Saksamaal järsult kallimaks läinud. Või on juba poole kallim. Kui suve hakul maksis 250-grammine võipakk odavmüügiketis Aldi 79 eurosenti, siis nüüd 1,19 eurot. Piima tootjahinnad pole samal ajal muutunud.
Jaemüüjad põhjendavad hinnatõusu ülemaailmse nõudmise kasvuga, mille taga on eelkõige Hiina. Berliini majandusuuringute instituut DIW lükkab aga need põhjendused ümber, väites, et tegemist ei ole mingi uue ilminguga. Aasias on piima tarbimine kasvanud juba mõnda aega ning siiamaani ei ole see Euroopa piimahindu kõigutanud.
Instituut kahtlustab, et suured toiduaineteturu firmad on otsustanud oma kasumimarginaalide tõstmiseks kokkumängule minna.
Seotud lood
Järgmisest nädalast kallinevad piimatooted
poodides 15%, kirjutab Järva Teataja.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.