• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 04.09.07, 11:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Saksa konkurentsiamet kahtlustab piimaturul hinnakoostööd

Piima ja või hinna järsk tõus on ajendanud Saksamaa ja Euroopa Liidu konkurentsiametnikke uurima, kas Saksa jaemüügiketid ja piimatööstused ei ole mitte oma kasumite kergitamiseks hinnatõusus kokku leppinud, kirjutab Kauppalehti.
Piim ja piimasaadused on suvega Saksamaal järsult kallimaks läinud. Või on juba poole kallim. Kui suve hakul maksis 250-grammine võipakk odavmüügiketis Aldi 79 eurosenti, siis nüüd 1,19 eurot. Piima tootjahinnad pole samal ajal muutunud.
Jaemüüjad põhjendavad hinnatõusu ülemaailmse nõudmise kasvuga, mille taga on eelkõige Hiina. Berliini majandusuuringute instituut DIW lükkab aga need põhjendused ümber, väites, et tegemist ei ole mingi uue ilminguga. Aasias on piima tarbimine kasvanud juba mõnda aega ning siiamaani ei ole see Euroopa piimahindu kõigutanud.
Instituut kahtlustab, et suured toiduaineteturu firmad on otsustanud oma kasumimarginaalide tõstmiseks kokkumängule minna.

Seotud lood

Uudised
  • 06.09.07, 16:29
Piimatooted kallinevad 15 protsenti
Järgmisest nädalast kallinevad piimatooted poodides 15%, kirjutab Järva Teataja.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele