Eesti Päevalehe anonüümsetest allikatest
pärit väide, nagu kavatseks Eesti Raudtee juhatuse esimees Kaido Simmermann
esitada lahkumisavalduse, ei vasta tõele, teatas ettevõte.
Kaido Simmermanni kinnitusel pole tal vähimatki kavatsust oma ametikohalt lahkuda. "Sellesisulised kuulujutud, mille paikapidavust Eesti Päevaleht uuris, lükkas Eesti Raudtee ümber juba nädal aega tagasi. Eesti Päevaleht peaks tõsisemalt kontrollima oma allikate usaldusväärsust. Kahjuks ei pöördunud ajaleht artiklit koostades kommentaari saamiseks Kaido Simmermanni ega avalike suhete juhi poole," teatas Eesti Raudtee oma avalduses.
Eesti Raudtee juhatuse esimees märkis, et praegusel ajal, kus raudteel veetavad kaubaveomahud Ida-suunalt vähenesid järsult alates maist, vajab raudtee-ettevõte juhti, kes omab raudteel töötamise kogemust ning ettevõtet tundes suudab vastu võtta otsuseid, mis tagavad Eesti Raudtee püsimise ja jätkusuutlikkuse ka pikemas perspektiivis.
“Kavatsen Eesti Raudtee kindlasti raskest olukorrast välja vedada, mitte püssi põõsasse visata, mis oleks vastutustundetu,” toonitas Simmermann, kes on Eesti Raudteel töötanud alates 1994. aastast.
Seotud lood
Eesti Raudtee juhatuse liige ja
turundusdirektor Rene Varek lahkub ettevõttest, kuna tundis, et uue äriplaaniga
jätkamine oleks tema jaoks tähendanud uuele ringile minekut.
AS Eesti Raudtee sõlmis Pikk tänav 36/
Olevimägi 5/7 peahoone müügilepingu OÜga Casuarina, teatas raudtee.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.