Hansapank pakub krediitkaardiga teenitud
preemiapunktide eest kingituseks Botoxi süste.
Hansapanga väikefinantseerimise osakonna krediitkaar shy;tide valdkonnajuht Piret Pauluse sõnul on preemiapunktide programmis väga lai valik kingitusi, nende hulgas ka erinevad iluteenused, kirjutas Eesti Ekspress. "Kingivaliku kujundamisel võetakse eelkõige aluseks klientide soovid ja ootused nagu sellelaadsetes boonusprogrammides ikka," selgitas Paulus.
Ekspressi ajakirjanik tundis huvi, kas tegu on elitaarse pakkumisega, mida saavad vaid jõukad kliendid? "Pangal on kokku veerand miljonit krediitkaardiklienti ja nii peame mõtlema väga erinevatele sihtrühmadele. Elitaarsus ei ole esmane kriteerium. Kinkide eest nõutavate preemiapunktide summa on seotud konkreetse kingi atraktiivsuse ja väärtusega," vastas Paulus.
Seotud lood
Kinnisvarafirmad on töötajate, partnerite
ja klientide premeerimisel teistest ettevõtetest heldemad.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.