Kinnisvarafirmad on töötajate, partnerite
ja klientide premeerimisel teistest ettevõtetest heldemad.
Nii 1Partner Kinnisvara tegevdirektor Martin Vahter kui ka Uus Maa turundusjuht Tiina Shein pidasid võimalikuks, et teatud juhtudel võib töötaja kingituse maksumus ka kuupalka ületada. Vahteri sõnul varieerub kingituste maksumus mõnesajast kroonist mitmekümne tuhande kroonini.
Shein kinnitab, et Uus Maa jaoks on oluline töötajatest hoolimine, neile kingitakse häid raamatuid ja kvaliteetseid koolitusi. Ta tõdeb, et täpset hinnaklassi on raske välja tuua, hinnast olulisem olevat ka kingituse tähendus. Uus Maa aasta maaklerile kingitakse reis kaheks nädalaks kahele inimesele Taimaale, mille väärtus on umbes 50 000 krooni.
Enamikus ettevõtetes on kingid aga tagasihoidlikuma väärtusega. ASi MicroLink Eesti turundusjuht Raul Leppiku sõnutsi on nende laos on olemas viie erineva hinnaklassiga kingid. Maksimaalne hinnaklass jääb 1000 krooni ringi. Kuupalga summani küündivaid kinke pole Leppik seni ei MicroLingis ega ka oma tutvusringkonnas kohanud.
Kingituste hinnavahemikku pole ettevõtted alati ametlikult paika pannud. Oberhausi kinnisvara turundusjuht Katrin Klein-Näppi tõdes, et üldiselt on kingituste hind väga varieeruv ning et firma suvepäevade ja firmaürituste puhul lähtutakse sellest, et kingitus oleks väga asjalik või väga naljakas.´
Koostööpartnerile suunatud kingituste puhul aga on põhiline, et kingitus oleks meeldejääv ja meeldiv. Selliste kingituste hinnad algavad 200-500 kroonist. Olulisemate sündmuste puhul tehakse aga eksklusiivsemaid ja kallimaid kingitusi. "Oluline on, et kingitus oleks meeldejääv ega leiaks endale kohta sahtlipõhjas," ütleb Klein-Näppi.
Seotud lood
2007. a riigieelarve arutelul võeti algselt
pensionireservile mõeldud summast 202 miljonit krooni ning jagati viie
riigikogus esindatud partei vahel kingirahaks.
Hansapank pakub krediitkaardiga teenitud
preemiapunktide eest kingituseks Botoxi süste.
Endla teater ja Erki Sport andsid eile
Pärnu politseile üle hulga tasuta pääsmeid suvistele üritustele, et
pronkssõduriga seotud sündmuste ajal kivirahe all seisnud mehed ja naised närve
puhata ja meelt lahutada saaksid.
Aleksandr Kostin ja Sergei Astafjev, Placet Group OÜ (
laen.ee,
smsraha.ee) asutajad, on võtnud endale sihiks arendada ja edendada Eesti jalgpalli ja futsali ehk saalijalgpalli nii Tallinnas kui ka Ida-Virumaal. Nende juhitav MTÜ PG Sport on tuntud oma pühendumuse ja panuse poolest Eesti spordi edendamises, pakkudes uusi võimalusi noortele talentidele ja aidates kaasa spordi kultuuri arengule.