• OMX Baltic−0,45%271,67
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn−0,44%1 726,94
  • OMX Vilnius0,28%1 066,75
  • S&P 5001,09%5 930,85
  • DOW 301,18%42 840,26
  • Nasdaq 1,03%19 572,6
  • FTSE 100−0,26%8 084,61
  • Nikkei 2251,25%39 187,3
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,41
  • OMX Baltic−0,45%271,67
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn−0,44%1 726,94
  • OMX Vilnius0,28%1 066,75
  • S&P 5001,09%5 930,85
  • DOW 301,18%42 840,26
  • Nasdaq 1,03%19 572,6
  • FTSE 100−0,26%8 084,61
  • Nikkei 2251,25%39 187,3
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,41
  • 29.10.07, 16:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Järjest enam inimesi teeb ostuotsuse alles poes

Jaekaupmeeste pidevad soodusmüügikampaaniad mõjutavad inimesi oma ostuotsust alles poes tegema ja reklaam liigub massimeediast aina enam kauplustesse.
2003. aastast 2006. aastani on jaekaubanduse tele- ja raadioreklaamide maht kahekordistunud ja üle 50% reklaamidest rõhub odavale hinnale või allahindlusele TNS Emori Adexi andmetel. Kui 2004. aastal tegi ostuvaliku poes 67% inimestest, siis tänavu juba 70%. “Mida rohkem soodusmüügikampaaniaid tehakse, seda enam teevad inimesed oma ostuotsuse poes,” rääkis TNS Emori suunajuht Aivar Voog.
Mida enam teevad inimesed ostuotsuse poes, seda enam kauplustes ka reklaamitakse. Promotsiooniagentuuri Momentum tegevjuht Kristjan Kaleviste tõdes, et jaeturunduse trend on pidevalt tõusnud.
“Paulig tegi eelmisel aastal otsuse panustada rohkem jaemüüki massimeedia arvelt ja see tõstis Pauligi turuosa 24 protsendilt 37 protsendile,” tõi Kaleviste näite. Selliseid muudatusi teevad tema sõnul paljud rahvusvahelised brändid.
Loe pikemalt Äripäeva homsest turundusrubriigist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 10.12.24, 12:39
Riigi IT-majad ohustavad sektori ekspordivõimet
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi. Võisteldakse tööjõuturul, IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgitavad saatekülalised Äripäeva raadios.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele