• OMX Baltic−0,05%272,79
  • OMX Riga−0,15%874,26
  • OMX Tallinn−0,46%1 752,26
  • OMX Vilnius−0,1%1 048,12
  • S&P 5000,39%5 996,13
  • DOW 300,61%43 997,48
  • Nasdaq 0,05%19 279,93
  • FTSE 100−0,84%8 072,39
  • Nikkei 2250,3%39 500,37
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%104,57
  • OMX Baltic−0,05%272,79
  • OMX Riga−0,15%874,26
  • OMX Tallinn−0,46%1 752,26
  • OMX Vilnius−0,1%1 048,12
  • S&P 5000,39%5 996,13
  • DOW 300,61%43 997,48
  • Nasdaq 0,05%19 279,93
  • FTSE 100−0,84%8 072,39
  • Nikkei 2250,3%39 500,37
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%104,57
  • 29.10.07, 16:49
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Naisturundusjuhid ei taha oma reklaamidesse naisi

Eesti neidusid ja naisi, keda Eestisse saabuvad välismaalased on kiitnud kui Euroopa kaunimaid, näeb meil toodetud reklaamides harva.
Kui mõni neist siiski mõnda reklaami ära eksib, siis enamalt jaolt impersonaalsena. Tegelikult peaks Eesti väiksust arvestades kasutama just kohalikke modelle ja ka modelli nime reklaami panema. Eesti on lihtsalt unikaalne maa – riik väga väikese elanikkonnaga, kus kõik tunnevad kõiki. Eesti elanikes tekitaksid aga kohalikku päritolu reklaaminäod reklaamitava suhtes määramatult suuremat huvi kui meile tundmatud persoonid kaugetest maadest.
Kohalikud reklaamikangelased turgutaksid meeldivalt ja meeliülendavalt ka publiku enesehinnangut. Ka välismaalastele oleks see parim viis ennast esitleda – “Welcome to Estonia” ja “Sa näed püsinäitust meie sümpaatsetest inimestest – see ümbritseb meid kõikjal”.
Ettevõtted kasutavad enamjaolt reklaamiagentuuride teenuseid. Otsus, mida, keda või kuidas reklaamis näidata lähtub agentuuri loovmeeskonna otsusest. Võim on siin projektijuhtide käes, keda ei huvita kohalike kaunitaride esiletoomine.Sageli on põhjuseks ka tellija selge tahe – ettevõtete naisturundusjuhid näevad oma reklaamis pigem ükskõik mida, aga mitte samasoolist.
Loe pikemalt Äripäeva homsest turundusrubriigist.

Seotud lood

Uudised
  • 30.10.07, 13:05
Hawaii Express: meie ei mõtle paljale naisele pointi juurde
Hawaii Expressi turundusjuhi Priit Salumäe arvates mõjub napis riietuses naisterahvas reklaamis visuaalselt nauditavalt ning toob rõõmu kõigile, ometi ei mõelda Hawaii Expressis paljale naisele tema sõnul pointi juurde, vaid ikka vastupidi.
Uudised
  • 30.10.07, 14:44
Mööblifirma: voodis magatakse ju alasti, mitte kasukas
Unikulma kaubamärgi all Ülemiste keskuses mööblit müüva OÜ Ortobed juhi Kaido Ojaveeru sõnul on neil loomulikult vaja kasutada nii paljaid mehi kui naisi oma reklaamides, sest voodis magatakse ju alasti, mitte kasukas.
  • ST
Sisuturundus
  • 06.11.24, 13:18
Kuidas looduslik abivahend aitas mul sõltuvusprobleemiga toime tulla?
Kõik teadsid Helenet (42) kui sooja ja elava iseloomuga edukat naist. Tööl olles oli ta asjalik ning kodus tegeles laste ja majapidamisega. Õhtuti premeeris ta end tihti pokaali veiniga, et igapäevaseid muresid vaigistada ja stressi leevendada. Viimasel ajal vaevles ta aga unetuse käes ja ka lähedaste sõnul hakkas ta oma sära kaotama. Enese teadmata viis pidev veinitamine naise sügavamale alkoholi lõksu ja õhtusest lõõgastusrituaalist sai hoopis uneprobleemide põhjustaja. Helene jagab oma lugu, kuidas ta sõltuvusest vabanes ja enda elus uue lehekülje keeras.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele