• OMX Baltic1,17%288,26
  • OMX Riga−0,46%872,1
  • OMX Tallinn0,72%1 825,47
  • OMX Vilnius0,02%1 121,43
  • S&P 5000,88%6 049,24
  • DOW 301,24%44 025,81
  • Nasdaq 0,64%19 756,78
  • FTSE 1000,17%8 562,46
  • Nikkei 2251,58%39 646,25
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%103,14
  • OMX Baltic1,17%288,26
  • OMX Riga−0,46%872,1
  • OMX Tallinn0,72%1 825,47
  • OMX Vilnius0,02%1 121,43
  • S&P 5000,88%6 049,24
  • DOW 301,24%44 025,81
  • Nasdaq 0,64%19 756,78
  • FTSE 1000,17%8 562,46
  • Nikkei 2251,58%39 646,25
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%103,14
  • 29.10.07, 16:49
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Naisturundusjuhid ei taha oma reklaamidesse naisi

Eesti neidusid ja naisi, keda Eestisse saabuvad välismaalased on kiitnud kui Euroopa kaunimaid, näeb meil toodetud reklaamides harva.
Kui mõni neist siiski mõnda reklaami ära eksib, siis enamalt jaolt impersonaalsena. Tegelikult peaks Eesti väiksust arvestades kasutama just kohalikke modelle ja ka modelli nime reklaami panema. Eesti on lihtsalt unikaalne maa – riik väga väikese elanikkonnaga, kus kõik tunnevad kõiki. Eesti elanikes tekitaksid aga kohalikku päritolu reklaaminäod reklaamitava suhtes määramatult suuremat huvi kui meile tundmatud persoonid kaugetest maadest.
Kohalikud reklaamikangelased turgutaksid meeldivalt ja meeliülendavalt ka publiku enesehinnangut. Ka välismaalastele oleks see parim viis ennast esitleda – “Welcome to Estonia” ja “Sa näed püsinäitust meie sümpaatsetest inimestest – see ümbritseb meid kõikjal”.
Ettevõtted kasutavad enamjaolt reklaamiagentuuride teenuseid. Otsus, mida, keda või kuidas reklaamis näidata lähtub agentuuri loovmeeskonna otsusest. Võim on siin projektijuhtide käes, keda ei huvita kohalike kaunitaride esiletoomine.Sageli on põhjuseks ka tellija selge tahe – ettevõtete naisturundusjuhid näevad oma reklaamis pigem ükskõik mida, aga mitte samasoolist.
Loe pikemalt Äripäeva homsest turundusrubriigist.

Seotud lood

Uudised
  • 30.10.07, 13:05
Hawaii Express: meie ei mõtle paljale naisele pointi juurde
Hawaii Expressi turundusjuhi Priit Salumäe arvates mõjub napis riietuses naisterahvas reklaamis visuaalselt nauditavalt ning toob rõõmu kõigile, ometi ei mõelda Hawaii Expressis paljale naisele tema sõnul pointi juurde, vaid ikka vastupidi.
Uudised
  • 30.10.07, 14:44
Mööblifirma: voodis magatakse ju alasti, mitte kasukas
Unikulma kaubamärgi all Ülemiste keskuses mööblit müüva OÜ Ortobed juhi Kaido Ojaveeru sõnul on neil loomulikult vaja kasutada nii paljaid mehi kui naisi oma reklaamides, sest voodis magatakse ju alasti, mitte kasukas.
  • ST
Sisuturundus
  • 21.01.25, 10:09
Alanud aasta kümme IPO-t, mida jälgida
Rahvusvahelise veebipõhise maaklerfirma Freedom24 analüütikud on välja selgitanud kümme ettevõtet, mille börsile minek (IPO) saab olema alanud aastal finantsmaastiku keskmes. Nende seas on nii tehisintellekti uuendajaid, digitaalse turvalisuse liidreid kui ka kiirmoehiiglasi, lisaks ettevõtteid, mis püüavad positsioneerida ennast mõnedes võtmekategooriates ja meelitada ligi kõige tähelepanelikumaid investoreid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele