Tallinna Radisson SAS hotell pälvis
ülemaailmse tunnustuse, võites rahvusvahelisel konkursil World Travel Awards
Eesti eelistatuima ärihotelli tiitli.
Radisson SAS hotell Tallinna tegevdirektori Johan Aschani sõnul on auhinna võit suur tunnustus mitte ainult Eesti mõistes vaid ka ülemaailmselt, kuna World Travel Awardsi peetakse n-ö hotellinduse Oscariks, teatas hotell.
“2005. aastal saime konkursilt Eesti eelistatuima hotelli tiitli ning tänavu pälvisime esikoha just parima ärihotelli kategoorias. See on suur au kõikidele meie töötajatele ning näitab hotelli suutlikkust tagada järjepidev kõrgetasemeline teenindus ka eriti nõudlikele äriklientidele,” sõnas Ashcan.
Turismivaldkonna saavutuste hindamiseks ja tunnustamiseks loodud World Travel Awards asutati 1993. aastal. Tänavu võttis World Travel Awardsi uuringutest osa enam kui 160 000 reisibürood ja turismiprofessionaali, eesmärgiga selgitada välja maailma eelistatuimad reisisihtkohad, lennufirmad, hotellid ja turismiettevõtted. Konkursi hääletussüsteem on ülemaailmne ning lähtub geograafilistest regioonidest: Euroopa, Aasia, Aafrika, Kariibi mere saarestik, Kesk- ja Ladina-Ameerika, Lähis-Ida, Põhja-Ameerika ja Lõuna-Ameerika. Seejärel tehakse jaotus erinevate turismivaldkondade vahel.
Eesti parima ärihotelli kategooria kandidaatideks olid lisaks Radisson SAS hotell Tallinnale veel hotell Telegraaf, St. Petersbourg, Domina Inn City ning Reval Hotel Olümpia.
Seotud lood
Eestisse visiidile saabuv Ameerika
Ühendriikide president George W. Bush ööbib Tallinnas Radisson SAS hotellis ning
reserveeris enda ja oma saatjaskonna tarbeks kogu hotelli, vahendas
postimees.ee.
Alates 19. septembrist alustab Tallinna
Radisson SAS hotelli tegevdirektorina tööd rootslane Johan Aschan, kes on
Radisson SAS hotellide juhtivatel positsioonidel töötanud viimased viis aastat.
Tallinna uhkemaid hotelle Radisson SAS
leidis eelmisel nädalal uue omaniku, ostjaks oli Briti kinnisvarafirma
Boultbee.
Radisson SASi müügi- ja turundusdirektor
Bastian Gaerner ütles, et hotellikett vahetab nime, kuna ei kuulu enam
lennufirmale SAS.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.