• OMX Baltic−0,41%301,31
  • OMX Riga0,36%879,88
  • OMX Tallinn1,25%1 929,99
  • OMX Vilnius−0,83%1 171,07
  • S&P 500−1,71%6 013,13
  • DOW 30−1,69%43 428,02
  • Nasdaq −2,2%19 524,01
  • FTSE 100−0,04%8 659,37
  • Nikkei 2250,26%38 776,94
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%93,1
  • OMX Baltic−0,41%301,31
  • OMX Riga0,36%879,88
  • OMX Tallinn1,25%1 929,99
  • OMX Vilnius−0,83%1 171,07
  • S&P 500−1,71%6 013,13
  • DOW 30−1,69%43 428,02
  • Nasdaq −2,2%19 524,01
  • FTSE 100−0,04%8 659,37
  • Nikkei 2250,26%38 776,94
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%93,1
  • 30.10.07, 16:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

REM: mehed arvasid, et paljaste naistega reklaam on kihvt

Rem Shoes Accessories müügijuhi Natalja Aleksandrova sõnul oli reklaamis alasti naiste kasutamine nende jaoks uus samm, mis kokkuvõttes läks edukalt, sest mehed arvasid, et reklaam on kihvt.
"Kampaania jooksul on olnud igasugust vastukaja alasti naiste kasutamise kohta reklaamis. On neid, kes ütlevad, et nagu ebaviisakas naisi nii kohelda, ja mehed ütlevad, et oi kui kihvt. Hea, kui meeldib, " rääkis müügijuht.
Mõned tulisemad saatsid ettevõttesse ka e-kirju oma arvamusega reklaami ebaeetilisusest, aga muidu üldselt võeti reklaam Aleksandrova sõnul hästi vastu. Reklaam oli mõeldud sellisena, et see tekitaks palju emotsioone, ja seda ta ka tegi.
REM Shoes Accessories tooteid reklaamivad kuus alasti naist, kellel puuduvad nii kingad kui ehted.
Aripaev.ee küsis täna ettevõtetelt, miks nad kasutavad oma reklaamides paljaid naisi.

Seotud lood

Uudised
  • 30.10.07, 13:05
Hawaii Express: meie ei mõtle paljale naisele pointi juurde
Hawaii Expressi turundusjuhi Priit Salumäe arvates mõjub napis riietuses naisterahvas reklaamis visuaalselt nauditavalt ning toob rõõmu kõigile, ometi ei mõelda Hawaii Expressis paljale naisele tema sõnul pointi juurde, vaid ikka vastupidi.
Uudised
  • 30.10.07, 17:58
Lugejad tahavad reklaamidele rohkem paljaid naisi
Aripaev.ee tänasest päevaküsimusest selgus, et lugejaile meeldiks reklaamidel näha veelgi rohkem paljaid naisi.
Uudised
  • 30.10.07, 14:44
Mööblifirma: voodis magatakse ju alasti, mitte kasukas
Unikulma kaubamärgi all Ülemiste keskuses mööblit müüva OÜ Ortobed juhi Kaido Ojaveeru sõnul on neil loomulikult vaja kasutada nii paljaid mehi kui naisi oma reklaamides, sest voodis magatakse ju alasti, mitte kasukas.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.02.25, 11:58
Mihkel Nestor: Eesti energeetikas konkurentsieelist pole ja on küsitav, kas see kunagi tuleb
Odav elekter ja tootmisvõimsuste suurendamine on kujunenud justkui Eesti Nokia leidmiseks. Majandusanalüütik Mihkel Nestor ja AVH Grupi tegevjuht ning endine Enefit Greeni finantsjuht Veiko Räim arutlevad, milline on selle Nokia mõju majandusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele