Rem Shoes Accessories müügijuhi Natalja
Aleksandrova sõnul oli reklaamis alasti naiste kasutamine nende jaoks uus samm,
mis kokkuvõttes läks edukalt, sest mehed arvasid, et reklaam on
kihvt.
"Kampaania jooksul on olnud igasugust vastukaja alasti naiste kasutamise kohta reklaamis. On neid, kes ütlevad, et nagu ebaviisakas naisi nii kohelda, ja mehed ütlevad, et oi kui kihvt. Hea, kui meeldib, " rääkis müügijuht.
Mõned tulisemad saatsid ettevõttesse ka e-kirju oma arvamusega reklaami ebaeetilisusest, aga muidu üldselt võeti reklaam Aleksandrova sõnul hästi vastu. Reklaam oli mõeldud sellisena, et see tekitaks palju emotsioone, ja seda ta ka tegi.
REM Shoes Accessories tooteid reklaamivad kuus alasti naist, kellel puuduvad nii kingad kui ehted.
Aripaev.ee küsis täna ettevõtetelt, miks nad kasutavad oma reklaamides paljaid naisi.
Seotud lood
Hawaii Expressi turundusjuhi Priit Salumäe
arvates mõjub napis riietuses naisterahvas reklaamis visuaalselt
nauditavalt ning toob rõõmu kõigile, ometi ei mõelda Hawaii Expressis
paljale naisele tema sõnul pointi juurde, vaid ikka
vastupidi.
Aripaev.ee tänasest päevaküsimusest selgus,
et lugejaile meeldiks reklaamidel näha veelgi rohkem paljaid naisi.
Unikulma kaubamärgi all Ülemiste keskuses
mööblit müüva OÜ Ortobed juhi Kaido Ojaveeru sõnul on neil loomulikult
vaja kasutada nii paljaid mehi kui naisi oma reklaamides, sest voodis magatakse
ju alasti, mitte kasukas.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.