• OMX Baltic0,23%299,77
  • OMX Riga0,19%866,59
  • OMX Tallinn0,3%1 942,93
  • OMX Vilnius−0,19%1 148,06
  • S&P 5009,52%5 456,9
  • DOW 307,87%40 608,45
  • Nasdaq 12,16%17 124,97
  • FTSE 1004,28%8 007,83
  • Nikkei 2259,13%34 609
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%93,88
  • OMX Baltic0,23%299,77
  • OMX Riga0,19%866,59
  • OMX Tallinn0,3%1 942,93
  • OMX Vilnius−0,19%1 148,06
  • S&P 5009,52%5 456,9
  • DOW 307,87%40 608,45
  • Nasdaq 12,16%17 124,97
  • FTSE 1004,28%8 007,83
  • Nikkei 2259,13%34 609
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%93,88
  • 30.10.07, 16:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

REM: mehed arvasid, et paljaste naistega reklaam on kihvt

Rem Shoes Accessories müügijuhi Natalja Aleksandrova sõnul oli reklaamis alasti naiste kasutamine nende jaoks uus samm, mis kokkuvõttes läks edukalt, sest mehed arvasid, et reklaam on kihvt.
"Kampaania jooksul on olnud igasugust vastukaja alasti naiste kasutamise kohta reklaamis. On neid, kes ütlevad, et nagu ebaviisakas naisi nii kohelda, ja mehed ütlevad, et oi kui kihvt. Hea, kui meeldib, " rääkis müügijuht.
Mõned tulisemad saatsid ettevõttesse ka e-kirju oma arvamusega reklaami ebaeetilisusest, aga muidu üldselt võeti reklaam Aleksandrova sõnul hästi vastu. Reklaam oli mõeldud sellisena, et see tekitaks palju emotsioone, ja seda ta ka tegi.
REM Shoes Accessories tooteid reklaamivad kuus alasti naist, kellel puuduvad nii kingad kui ehted.
Aripaev.ee küsis täna ettevõtetelt, miks nad kasutavad oma reklaamides paljaid naisi.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele