Eesti Post on lõpule viinud 44 postkontori
töö ümberkorralduse, mistõttu on alates homsest, 1. novembrist, postkontorite
miinimumarv 494.
Juhatuse liige Aavo Kärmas ütles, et lõppenud on 44 postkontori töö ümberkorraldamine ja neis piirkondades, mida see puudutas, on ettevõte välja tulnud alternatiivsete kandevõimalustega, teatas Eesti Post.
„Ümberkorraldused hõlmasid 44 postkontorit erinevates regioonides, mis töötasid alakoormusega. See ei tähenda aga kindlasti seda, et hõreasustusega aladel teenuse kvaliteet edaspidi langeb. Pigem liigub teenus inimesele lähemale ja muutub senisest kättesaadavamaks,” lisas Kärmas.
Hajaasustusega piirkondades kindlustab posti jaotus- ja kogumisvõrgule juurdepääsu motokanne või frantsiisikontor. Motokandega tuuakse postiteenus koju kätte, st motokanne puhul osutab kirjakandja postiteenust kojukande ajal kliendi kodus. Kuna motokanne läbib iga päev kindlatel kellaaegadel kindlaks määratud piirkonna, on klientidel võimalik postiteenust kasutada kodust lahkumata.
Külaelanikel on võimalus kutsuda ilma täiendava tasuta postitöötaja koju spetsiaalse kutsekaardi, telefoni ja e-posti teel juhul, kui ta soovib saata postipakki, täht- või väärtkirja, rahakaarti, tellida perioodikat või tasuda makseid.
Ettevõtte eesmärk on tagada postiteenuste kvaliteet, kättesaadavus ja mugavus ning selle läbi ka meie klientide rahulolu.
Seotud lood
Eesti Post kasvatas mullu kahjumit
võrreldes 2006. aastaga ligi 66% võrra, selgus ettevõtte eile avaldatud
majandustulemustest.
Eesti Post lähtub riigi vajadustest ja
soovidest, mis kajastuvad ettevõtte olulisemas dokumendis – eelarves.
Reedel koos istunud Eesti Posti nõukogu
kinnitas ettevõtte restruktureerimise kava, samuti tehti juhatusele ülesandeks
veelkord vaadata üle perioodikahindadega seonduv.
Postiseadusest tulenevalt ühtlustab Eesti
Post alates 1. jaanuarist 2008 perioodika edastamise hinnad, teatas Eesti
Post.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.