• OMX Baltic−0,78%296,76
  • OMX Riga0,18%882,19
  • OMX Tallinn−0,48%1 893,1
  • OMX Vilnius−0,81%1 149,7
  • S&P 500−1,76%5 849,72
  • DOW 30−1,48%43 191,24
  • Nasdaq −2,64%18 350,19
  • FTSE 1000,7%8 871,31
  • Nikkei 2251,7%37 785,47
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%94,09
  • OMX Baltic−0,78%296,76
  • OMX Riga0,18%882,19
  • OMX Tallinn−0,48%1 893,1
  • OMX Vilnius−0,81%1 149,7
  • S&P 500−1,76%5 849,72
  • DOW 30−1,48%43 191,24
  • Nasdaq −2,64%18 350,19
  • FTSE 1000,7%8 871,31
  • Nikkei 2251,7%37 785,47
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%94,09
  • 09.11.07, 12:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

25% ettevõtetest ei ole internetiühendust

Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi tellitud uuringust selgus, et 25% ettevõtetest ei ole internetiühendust.
TNS Emori uuringu kohaselt on 76% firmadest vähemalt 1 arvuti, kirjutas dv.ee. 53% arvuteid omavatest ettevõtetest plaanib sel aastal infotehnoloogiasse investeerida, neist poole investeering jääb alla 50 000 krooni.
Vaid 75% Eesti ettevõtetest on internetiühendus ning vaid 35% firmadest on kodulehekülg.
Riik on juba olukorra parandamiseks töötanud välja spetsiaalse arengukava, mille üks suur osa on teadmistepõhine majandus.
Statistikameti andmete kohaselt sajast kümne ja enama töötajaga ettevõttest kasutas oma töös arvutit 94. Arvutit kasutas 94% ettevõtetest, 99%-l neist oli ka interneti ühendus. Endiselt vajas enim ettevõtteid internetti panga- ja finantsteenusteks. Levinuim interneti ühenduse liik oli ADSL ja SDSL püsiühendus, mida kasutas seitse ettevõtet kümnest. Muid püsiühenduse liike, nagu kaabel-TV, liisitud liinid jne kasutas kaks ettevõtet kümnest. Teisi internetiühenduse liike (sissehelistamine, ISDN, mobiilne ühendus) kasutati vähem ja kombineeritult püsiühendusega.
Oma firmat tutvustav veebisait oli kuuel ettevõttel kümnest. Enamasti tutvustati seal oma tooteid ja teenuseid (92%), pakuti juurdepääsu tootekataloogidele ja hinnakirjadele (47%) ning osutati müügijärgset teenindust (26%). Spetsiaalset e-kaubanduse keskkonda pakkus oma veebisaidil iga kümnes veebisaiti omav ettevõte.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele