• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 09.11.07, 12:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

25% ettevõtetest ei ole internetiühendust

Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi tellitud uuringust selgus, et 25% ettevõtetest ei ole internetiühendust.
TNS Emori uuringu kohaselt on 76% firmadest vähemalt 1 arvuti, kirjutas dv.ee. 53% arvuteid omavatest ettevõtetest plaanib sel aastal infotehnoloogiasse investeerida, neist poole investeering jääb alla 50 000 krooni.
Vaid 75% Eesti ettevõtetest on internetiühendus ning vaid 35% firmadest on kodulehekülg.
Riik on juba olukorra parandamiseks töötanud välja spetsiaalse arengukava, mille üks suur osa on teadmistepõhine majandus.
Statistikameti andmete kohaselt sajast kümne ja enama töötajaga ettevõttest kasutas oma töös arvutit 94. Arvutit kasutas 94% ettevõtetest, 99%-l neist oli ka interneti ühendus. Endiselt vajas enim ettevõtteid internetti panga- ja finantsteenusteks. Levinuim interneti ühenduse liik oli ADSL ja SDSL püsiühendus, mida kasutas seitse ettevõtet kümnest. Muid püsiühenduse liike, nagu kaabel-TV, liisitud liinid jne kasutas kaks ettevõtet kümnest. Teisi internetiühenduse liike (sissehelistamine, ISDN, mobiilne ühendus) kasutati vähem ja kombineeritult püsiühendusega.
Oma firmat tutvustav veebisait oli kuuel ettevõttel kümnest. Enamasti tutvustati seal oma tooteid ja teenuseid (92%), pakuti juurdepääsu tootekataloogidele ja hinnakirjadele (47%) ning osutati müügijärgset teenindust (26%). Spetsiaalset e-kaubanduse keskkonda pakkus oma veebisaidil iga kümnes veebisaiti omav ettevõte.

Seotud lood

Uudised
  • 08.11.07, 17:06
Martinson: investeeriksin Ida-Euroopa internetti
Riskikapitalist Allan Martinson ütles aripaev.ee online-intervjuus, et kui arvestada tänast turuolukorda, siis investeeriks ta Ida-Euroopa internetti.
Uudised
  • 25.09.07, 12:57
Internetita olek piinab hullemini kui seksipuudus
Ameeriklaste seas tehtud küsitlus näitas, et inimesed suudavad olla kauem seksita kui internetita.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele