Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi
tellitud uuringust selgus, et 25% ettevõtetest ei ole internetiühendust.
TNS Emori uuringu kohaselt on 76% firmadest vähemalt 1 arvuti, kirjutas dv.ee. 53% arvuteid omavatest ettevõtetest plaanib sel aastal infotehnoloogiasse investeerida, neist poole investeering jääb alla 50 000 krooni.
Vaid 75% Eesti ettevõtetest on internetiühendus ning vaid 35% firmadest on kodulehekülg.
Riik on juba olukorra parandamiseks töötanud välja spetsiaalse arengukava, mille üks suur osa on teadmistepõhine majandus.
Statistikameti andmete kohaselt sajast kümne ja enama töötajaga ettevõttest kasutas oma töös arvutit 94. Arvutit kasutas 94% ettevõtetest, 99%-l neist oli ka interneti ühendus. Endiselt vajas enim ettevõtteid internetti panga- ja finantsteenusteks. Levinuim interneti ühenduse liik oli ADSL ja SDSL püsiühendus, mida kasutas seitse ettevõtet kümnest. Muid püsiühenduse liike, nagu kaabel-TV, liisitud liinid jne kasutas kaks ettevõtet kümnest. Teisi internetiühenduse liike (sissehelistamine, ISDN, mobiilne ühendus) kasutati vähem ja kombineeritult püsiühendusega.
Oma firmat tutvustav veebisait oli kuuel ettevõttel kümnest. Enamasti tutvustati seal oma tooteid ja teenuseid (92%), pakuti juurdepääsu tootekataloogidele ja hinnakirjadele (47%) ning osutati müügijärgset teenindust (26%). Spetsiaalset e-kaubanduse keskkonda pakkus oma veebisaidil iga kümnes veebisaiti omav ettevõte.
Seotud lood
Riskikapitalist Allan Martinson ütles
aripaev.ee online-intervjuus, et kui arvestada tänast turuolukorda,
siis investeeriks ta Ida-Euroopa internetti.
Ameeriklaste seas tehtud küsitlus näitas,
et inimesed suudavad olla kauem seksita kui internetita.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.