"Noored ei tee vahel uuel ja vanal meedial, uus meedia ongi nende jaoks meedia," lisas ta.
1011 küsitletud ameeriklasest vaid iga kuues ütles, et on viimase aasta jooksul omatahtsi loobunud internetist kauemaks kui kaks nädalat. Küsimusele - kaua ilma internetita oleks veel ok, vastas 15 protsenti, et maksimaalne aeg oleks päev või vähem, 21 protsenti nõustuks netita olema paar päeva ning 19 protsenti mõne päeva.
Pooled 35-aastastest ja vanematest vastanutest möönis, et ilma internetita olek tekitab tunde, et nad jäävad millestki olulisest ilma.
Internet röövib aega, mida varem veedeti teleri ees või raadiot kuulates. 44 protsenti ütles, et loeb vähem paberil ajalehti ja ajakirju, 47 protsenti vaatab vähem telerit, alla 35-aastastest vaatab vähem telerit 52 protsenti. Pooled vastanutest tõdesid, et ostavad vähem kaupu pärispoodidest ning eelistavad võrgukaubamaju.
Internet pole kärpinud mitte ainult tavalise meedia tarbimist, interneti ees on pidanud taanduma ka liikumisharrastused, näost-näkku suhtlemine ning isegi seks.
Kasvanud on tööle kulutatud aeg. 22 protsenti vastanuist märkis, et teevad tänu uutele tehnoloogilistele võimalustele rohkem tööd.
Selgus huvitav tõsiasi: inimesed, kelle noorus möödus enne digirevolutsiooni, näevad tavaelu ja internetielu eraldi. Noorematel, kes on internetiga koos kasvanud, sellist lõhet pole - internet on osa igapäevaelust, nagu ka auto ja teler.
Veelahe jookseb ootuste kohalt. Vanem põlvkond on rahul, kui neil on võimalus kindlast arvutist internetis suhelda. Noored eeldavad, et neil on võimalik olla pidevalt võrgus. "Mobiilsus on järgmine suur hüpe," märkis JWT esindaja Marian Salzman.