Aasta 2007 parima riigi brändi tiitli
pälvis taaskord Austraali ning „tõusvate tähtede“ hulka kuuluvad Venemaa ja
Horvaatia, teavitas Riigi Brändide Indeks 2007.
Selle nädala Londoni turismimessi – globaalne reisi- ja turismiesikonventsioon – avalöögi suured küsimused olid turism ja külalislahkus: „Millistel riikidel on seoses reisimisega parim maine ning millised riigid reastuvad ihaldatud riigibrändide esikümnes?“
Arvestades käesoleva aasta Riigi Brändide Indeksit (CBI), saavutas Austraalia taaskord ihaldatud koha kui maailma parima riigi brand, millele järgnesid Ameerika Ühendriigid teise kohaga ja Inglismaa kolmanda kohaga. Esikümnesse mahtusid veel Jaapan, Kanada, Prantsusmaa ja Kreeka. CBI nimetas ka Horvaatia, Hiina ja Araabia Ühendemiraadid kui esikolmiku „tõusvad tähed“, mis tõenäoliselt on järgneva viie aasta peamised turismi sihtpunktid.
Käesoleva aasta tõusjad olid Kuuba, Island ja Venemaa.
Seotud lood
Eile avati Lätis Terehove piiripunktis
9,7kilomeetrine veoautode ooteriba, mis mahutab 750 veokit.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.