Käibe ja pakimahu tõusu taga näeb Tarmo Tael nii üldist positiivset majandusarengut kui ka ettevõtte järjepidevat teenuste, depoode, jaotusvõrgustiku arendamist ja töötajate teadmiste ning motivatsioonisüsteemi arendamist.
Tõsi, mõnevõrra üllatuslikult suure kasuminumbri taga on ka erakorraline tulu. DPD müüs eelmisel aastal oma büroohoone Tallinnas Peterburi teel ning möödunud aasta kevadest ollakse uutel büroo- ja depoopindadel Liiva Keskuses.
DPD Eesti on keskendunud ennekõike Eesti-sisesele ja rahvusvahelisele kullerposti veole ning laologistika lahendustele. Sideameti andmetel tegutses 2006. aasta 31. detsembri seisuga Eestis 36 kullerposti teenuse osutajat. Arvestatavaid tegijaid neist võib Taela sõnul aga üles lugeda kahe käe sõrmedel.
Konkurents kullerposti turul on arvestatav, kuid näiteks Poola või Tšehhi turuga võrreldes on arenguruumi.
DPD kaubamärgi all töötab Eestis pea 170 inimest, kellest ca 90 on kullerid (alltöövõtjad), kes samuti esindavad ettevõtte kaubamärki. "Inimesed ongi meie olulisimad partnerid: kliendid, alltöövõtjad ja töötajad. Me transpordime pakke, kuid töötame inimestega," ütleb Tael. Tema sõnul ei ole oluline olla edukas ainult finantsnäitajates, pigem on see hea töö resultaat. Suurepärast tööd saavad teha pühendunud ja motiveeritud inimesed.
Kui pakiveomahud kasvasid möödunud aastal turul keskmiselt 20%, siis DPD Eestil 47%, sealhulgas rahvusvaheline pakiveomaht ligi 70%. Selle aasta esimese seitsme kuu jooksul käsitletud pakkide maht näitas võrreldes eelmise aasta sama perioodiga samuti 47protsendilist kasvu. Miljoni paki piir ületati sel aastal juba augustis.
Järgmise aasta märtsis avab DPD Eesti uue jaotuskeskuse Ülenurmel (umbes 2 kilomeetrit Tartust), mis hakkab teenindama kogu Lõuna-Eestit.
"Logistikapartnerina oleme püüdnud olla avatud, kindel ja usaldusväärne ning panustada järjepidevalt teenuse arendusse. Seda plaanime jätkata ka järgmisel aastal," lubab Tael.
Seotud lood
Turvalisse ja jätkusuutlikku ühiskonda panustav Forus on igapäevaselt abiks paljudele kaubanduskeskustele. Teiste hulgas Viru Keskusele, mis on Eesti külastatuim ostu- ja meelelahutuskeskus. Forus hoolitseb juba enam kui kümme aastat kõikide tehnosüsteemide eest, teeb elektritöid ning hooldust. Lisaks on aidanud LEED-sertifitseerimisel ja üüripindade ümberehitustöödel.