• OMX Baltic−0,81%306,85
  • OMX Riga−0,22%867,16
  • OMX Tallinn0,02%2 078,29
  • OMX Vilnius−0,63%1 202,39
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,64%8 772,38
  • Nikkei 225−1,22%37 965,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%87,6
  • OMX Baltic−0,81%306,85
  • OMX Riga−0,22%867,16
  • OMX Tallinn0,02%2 078,29
  • OMX Vilnius−0,63%1 202,39
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,64%8 772,38
  • Nikkei 225−1,22%37 965,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%87,6
  • 29.11.07, 08:18
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kadarbiku talu seljatas vaidluses maksuameti

Kaks aastat riigiga vaielnud Kadarbiku talu peremees Ants Pak seljatas riigikohtus tema tööstuse mahlapudelitelt enam kui kahe miljoni kroonist aktsiisi nõudnud maksuameti.
Maksu- ja tolliamet nõudis mahlatootjalt OÜ Kadarbiku Köögivili 2004. aasta eest ligi 2,1 miljonit krooni pakendiaktsiisi, väites, et karastusjoogi pakendile kehtestatud aktsiis kehtib ka mahlapudelitele, kirjutas postimees.ee.
Riigikohtusse jõudnud vaidluses tunnistas kohus rahandusministri määruse, millega mahlad karastusjookide alla arvati, põhiseadusega vastuolus olevaks.
Samuti kuulutati põhiseaduse vastaseks aastatel 2000–2004 kehtinud pakendiaktsiisi seaduse punkt, mis andis rahandusministrile õiguse määrata pakendiaktsiisiga maksustatavad kaubagrupid.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Otsus tähendab, et vastupidiselt maksuameti otsusele ei pea OÜ Kadarbiku Köögivili 2004. aastal müüdud mahlalt pakendiaktsiisi tasuma.

Seotud lood

Artikkel jätkub pärast reklaami

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Äripäeva esilehele