Elektriraudtee tõstab alates 7. jaanuarist
elektrirongide piletite hindu, keskmine hinnatõus on ligikaudu 11%.
Seoses infrastruktuuri tasude suure kasvu ning töötajate palgakasvuga tõuseb ühekordsete piletite hind kuni 3 krooni ning 30 päeva kaartide hind kuni 50 krooni, teatas ettevõtte.
Elektriraudtee juhatuse liikme Kuldar Väärsi sõnul on rongipiletite hindade muutmise peamiseks põhjuseks opereerimiskulude oluline tõus. „Hindade muutmise peamiseks põhjuseks on kasvavad opereerimiskulud. Kahekordistunud on infrastruktuuritasud. 2008. aastal kasvab ka läbisõidu maht, mis tähendab, et elektrirongid sõidavad senisest tihedama graafikuga. Tõusevad ka kulud veoenergiale ning tööjõukulu," kommenteeris Väärsi.
Jaanuari algusest kasvab näiteks ühe korra pileti hind Elektriraudtee 2. tsoonis 15 kroonilt 17 kroonile ja 3. tsoonis 20 kroonilt 23 kroonile. Uute 30 päeva kaartide hind on 2. tsoonis 400 krooni senise 350 krooni asemel.
Elektriraudtee toob 2008. aasta mai lõpust liinile uue kiirrongi, mis hakkab liikuma Aegviidu ning Tallinn vahel, muutes tipptundidel reisimise oluliselt kiiremaks. Eeldatav sõiduaeg Aegviidust Tallinnasse on 45 minutit. Ka avab Elektriraudtee järgmisel aastal 3 uut peatuskohta. Elektriraudteel on kavas koostöös kohalike omavalitsustega välja arendada pargi ja reisi süsteem, mis võimaldab jätta auto rongi peatuse juurde parklasse ning istuda mugavalt ümber rongile.
Elektriraudtee AS teenindab reisijaid Tallinn-Aegviidu, Tallinn-Keila-Riisipere, Tallinn-Keila-Paldiski ja Tallinn-Keila-Klooga-Rand liinidel. Aastas teenindab Elektriraudtee AS 3,25 miljonit reisijat.
Piletitulu teenis Elektriraudtee AS möödunud aastal kokku 30,3 miljonit krooni. Esialgsete andmete kohaselt kattis piletitulu möödunud aastal ca 33% elektrirongiliikluse kogukuludest. Ülejäänud kaks kolmandikku kuludest kaetakse riigipoolse toetusega.
Seotud lood
Majandus- ja kommunikatsiooniminister Juhan
Parts esitas valitsuskabineti nõupidamisele märgukirja, milles peab mõistlikuks
Tartu-Elva-Valga rongiliin kuueks ja pooleks kuuks sulgeda.
Läti sisemaise reisirongifirma Pasažieru
Vilciens on teinud pöördumise Eesti Raudtee poole taotlusega pikendada
Riia-Lugaži reisirongiliini Valga jaamani alates 2008. aasta jaanuarikuust.
Kui Elektriraudtee saab tuge
Ühtekuuluvusfondist, võivad esimesed moodsad kiirrongid Harjumaal sõitma hakata
kolme aasta pärast.
Tuleva aasta mais lisab Elektriraudtee
liinile Tallinn-Aegviidu uue kiirrongi, mis võimaldab liini läbida kolmandiku
võrra kiiremini kui praegu.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.