Tallink Groupi kommunikatsioonijuht Luulea
Lääne põhjendas ettevõtte otsust palgata laevade meelelahutusprogrammi jaoks
väga rahvusvahelisi esinejaid sooviga pakkuda võimalikult laia spektriga
meelelahutust.
"Tallink ja Silja pakuvad reisijatele võimalikult laia spektriga rahvusvahelist meelelahutust. Esinejateks on välja valitud parimad show-grupid ja ansamblid üle Euroopa, esindatud on ka Norra, Venemaa, Ukraina ja Kanada meelelahutajad," ütles Lääne.
"Programmide koostamisel lähtume eelkõige laeva ja liini sihtrühmadest ning nende eelistustest," sõnas Lääne, lisades, et esinejate valikul ei ole määravaks teguriks esinejate päritolu, vaid pakutavate kavade, professionaalsuse ning üldkontseptsiooni sobivus põhisihtrühmade eelistustega.
Järgmisest aastast on Tallinki ja Silja laevadel oodata väga mitmekesiseid esinejaid Horvaatiast, Ungarist ja Soomest. Stockholmi kruiisiliinile on oodata külalisesinejaid Itaaliast ja Bulgaariast, samuti ei puudu mõlematelt liinidelt ka Eesti tantsumuusikaansamblid.
Seotud lood
AS Tallink Grupp ja Nya Kystlink AS
kinnitavad, et kõik remondis oleva M/L Fantaasia juures leitud tehnilised
puudused kõrvaldatakse.
Tallinna börsil kaalusid täna tõusvad
aktsiad langevad üles, veetuna Olympicu ja Tallinki aktsiatest.
Tallinki aktsia kukkus täna pärast
keskpäeva Tallinna börsil allapoole 1 euro (15,65 krooni) taset ja maksis 0,99
eurot (15,49 krooni).
Teisipäeva hommikul tunglesid sajad
soomlased Erottajankatul Tallinki kassa ees, kõigil sooviks saada tasuta kruiis
Tallinna.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.